Spring naar bijdragen

Stichting Red de Boom


Tilboy

Aanbevolen berichten

Goedenavond beste Torchcrafters,

 

Tot mijn grote ergernis zie ik steeds vaker dat bossen helemaal gekapt worden. Op zich is dat nog geen groot probleem, het probleem is alleen dat mensen vaak te lui zijn om die arme boompjes terug te planten.

 

Dit was dan ook de aanleiding voor mijn idee: een soort stichting beginnen binnen Torchcraft waar ik met anderen bossen terug ga planten!

 

Ik wilde in eerste instantie een gebouw maken met heel veel chests waar mensen hun saplings kunnen doneren. In dat gebouw kunnen dan alle mensen die bij de stichting horen de saplings pakken. 

 

Als veel mensen dit een leuk project vinden, ga ik de Pixiio vragen of we eventueel een warp kunnen krijgen naar het gebouw zodat mensen sneller kunnen doneren.

 

Ik vond dit zelf een goed idee, want zeg nou zelf: wat is er nou leuker om lekker rond te lopen en veel bossen tegen te komen vol met dieren?

 

Zijn er mensen die dit een goed idee vinden? Hebben jullie nog ideeën hoe we dit moeten aanpakken? 

 

Ik ben erg benieuwd! 

 

Groetjes,

 

Tilboy

 

 

Lijst van deelnemers:

-Tilboy

-Mid'Rah

-Hidde2304

-Pontis

-Metarex

-Alapon

-Pieternr100

-Jelbo12345

-Ska212121

  • Leuk 7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zelf ben dol op de natuur en 1 jaar geleden rondom m'n basis was er een groot bos waar ik vaak ging rondhangen. Maar nu is dat bos verdwenen. Ik ga na de vakantie een grote schoonmaak houden waardoor de natuur zal worden hersteld. Ik vind dit een goed idee. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd deed ik dat in het begin maar als ik zie hoe anderen het landschap soms opzettelijk om zeep helpen heb ik geen zin meer om echt veel moeite te doen.

Laatsts hadden we iets moois gemaakt met een rivier ernaast enzo en iemand heeft het landschap opzettelijk in de buurt helemaal kapot gemaakt.

Je ziet duidelijk dat het niet ging om het mijnen of zo maar puur om alles stuk te maken.

Dus ik vrees dat het weinig zin heeft.

Spijtig genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi om te zien dat mensen zo enthousiast zijn! Ik ga vandaag beginnen met een soort van basis maken. Vanaf dat punt kunnen we dan beginnen met planten.

 

Ik hoop dat we met z'n allen het voor elkaar gaan krijgen!

 

Ps: ik heb in de OP een lijst gemaakt met mensen die mee willen doen.  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd deed ik dat in het begin maar als ik zie hoe anderen het landschap soms opzettelijk om zeep helpen heb ik geen zin meer om echt veel moeite te doen.

Laatsts hadden we iets moois gemaakt met een rivier ernaast enzo en iemand heeft het landschap opzettelijk in de buurt helemaal kapot gemaakt.

Je ziet duidelijk dat het niet ging om het mijnen of zo maar puur om alles stuk te maken.

Dus ik vrees dat het weinig zin heeft.

Spijtig genoeg.

Dit is precies de reden dat ik dit wil doen: samen sta je sterk en kan je meer voor elkaar krijgen! Ik denk tevens dat het een leuk project is wat je kan doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond beste Torchcrafters,

 

Tot mijn grote ergernis zie ik steeds vaker dat bossen helemaal gekapt worden. Op zich is dat nog geen groot probleem, het probleem is alleen dat mensen vaak te lui zijn om die arme boompjes terug te planten.

 

Dit was dan ook de aanleiding voor mijn idee: een soort stichting beginnen binnen Torchcraft waar ik met anderen bossen terug ga planten!

 

Ik wilde in eerste instantie een gebouw maken met heel veel chests waar mensen hun saplings kunnen doneren. In dat gebouw kunnen dan alle mensen die bij de stichting horen de saplings pakken. 

 

Als veel mensen dit een leuk project vinden, ga ik de Pixiio vragen of we eventueel een warp kunnen krijgen naar het gebouw zodat mensen sneller kunnen doneren.

 

Ik vond dit zelf een goed idee, want zeg nou zelf: wat is er nou leuker om lekker rond te lopen en veel bossen tegen te komen vol met dieren?

 

Zijn er mensen die dit een goed idee vinden? Hebben jullie nog ideeën hoe we dit moeten aanpakken? 

 

Ik ben erg benieuwd! 

 

Groetjes,

 

Tilboy

 

 

Lijst van deelnemers:

-Tilboy

-Mid'rah

-Hidde2304

-Pontis

-Metarex

-Alapon

geweldig idee ik wil zeker en vast meedoen want ik haat het als ik hout nodig heb en zie tot mijn grote ergernis dat heel de jungle is weggekapt dus als er nog plaats is wil ik zeker meedoen grtjes pieternr100

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

He! Mijn "R" is een hoofdletter  :angry: ! Overigens zal ik een sapling farm hiervoor maken, en misschien een complete bomen farm!

Aangepast! haha!

 

Goed idee!

 

 

Ik ben trouwens nu bezig met het ''hoofdkwartier''. Iemand zin om te helpen? Msg me ingame!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

juist als iedereen wat saplings koopt kunnen ze hun eigen treefarm maken, dan kunnen ze ook aan hout komen lijkt mij. En ook zonder bos spawnen er dieren hoor, juist meer ;)

 

geef elke user 5 saplings en ze kunnen beginnen. En idd midrag, wil je nog een vloertje leggen? ghehe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tip Tilboy: Werk met /subdivideclaim

Dat zorgt ervoor dat mensen maar een bepaald deel van je claim kunnen bewerken, en dus dat je belanrijke dingen staand blijven. Zo heb ik ook deels trust bij trash zijn warp, maar ook niet helemaal!

Kan je mij vanavond precies uitleggen hoe dat werkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...