Spring naar bijdragen

ban mrniesoe


OnkeFloink

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wou even zeggen dat Vliegendsnotjes plot is gegriefd door MRNIESOE met hard bewijs!!!!!!!

gr Onkefloink en brentilu en koen en cherice!

 

 

 

Foto kan ik helaas niet downloaden dus als je het wilt zien

ID -5;-8

OnkeFloink,

Als je iemand wilt beschuldigen dat hij grieft,moet je wel echt bewijs hebben,en niet zeggen dat je screenschots hebt maar ze niet kunt tonen om me weg te pesten.Ik hoop dat een admin dit hoort,want diegene die je hebt vermeld,doen er alles aan om me weg te pesten...En als je toch denkt dat ik het gedaan heb,kijk dan naar dit...Ik HELPTE HET PLOT OPRUIMEN OMDAT IK HET ERG VOND VOOR VLIEGENDSNOTJE EN ZIJN ZUSJE,en toen zag ik dat het terras weer gegrieft werd,met op het het terras,Maniak_Killer die AFK was...AUB stop met pesten,want ik het niemands plot gegrieft :(((((((

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou als ik jou was ff een ticket aanmaken met wat screen shots van de signs (als die er nog zijn)  en de cordinaten van waar het gebeurt is dan kan pix/lobke zien wie dat gedaan heeft, en hint voor de volgende keer zou ik niet iemand iemand beschuldigen zonder dat je bewijs hebt in een topic die iedereen kan lezen.... bedoel er mee te zeggen dat het kwetsend over kan komen voor mrniesoe.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

<strong class='bbc'>Automatisch gegenereerd bericht.</strong><br />Dit topic is gesloten door een moderator of admin.<br /><br /><strong class='bbc'>Reden:</strong> Maak een ticket<br /><br />Als je het er niet mee eens bent dat dit topic gesloten is, mail dan een moderator.<br /><br />Groeten,<br />TorchCraft forum Staff

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...