Spring naar bijdragen

Godlike shops: Unlink problemen


Zuldjan

Aanbevolen berichten

Iedereen heeft het wel eens, je shops zijn unlinked in de ochtend, of door de bekende unlink bug, of door dat er een grapjas rondloopt. Nu heb ik ontdenkt dat je met je redstone torch ook je signs kan 'fixen' 

 

SXrupUDl.png

 

1x linker-click en hij wordt weer goed, waarna je enkel nog je chest moet linken om de shop werkende te maken.Scheelt een hoop typwerk om de signs te maken, en het verhelpt het probleem wat we hebben met de plugin een beetje. 

 

ma3Wx2il.png

 

TL;DR: Met een Redstone torch kan je de signs van je godlike battleshop shop weer repareren zodat ze weer gelinkt kunnen worden met je kist. 

 

Hier nog een plaatje van de held van de dag:

 

Redstone_(Torch,_Active).png?version=478

Gr. Zuldjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog altijd jammer dat er nog niks is tegen het unlinken zelf. Ik vind creatieve oplossing zelf best, zolang het maar geen pluginwissel is. Bijna elke shopplugin die ik tegenkom en die interessant is, heeft al meer dan een jaar geen update meer gehad...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De oorzaak van het probleem is al duidelijk, maar de aanpassingen maken die nodig zijn terwijl de ontwikkelaar zelf praktisch niet reageert op tickets is lastig ;-) En dan is het ook niet 'gewoon' een probleem met het shopsysteem, maar een specifieke combinatie van Superpickaxe, WorldGuard, GriefPrevention én BattleShops. Snapt u het nog?  :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De oorzaak van het probleem is al duidelijk, maar de aanpassingen maken die nodig zijn terwijl de ontwikkelaar zelf praktisch niet reageert op tickets is lastig ;-) En dan is het ook niet 'gewoon' een probleem met het shopsysteem, maar een specifieke combinatie van Superpickaxe, WorldGuard, GriefPrevention én BattleShops. Snapt u het nog?  :lol:

En er is niemand in het bijzijn die goed met JAVA is..? Dat jullie zelf gaan schrijven want dit gaat niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...