Spring naar bijdragen

Ik ban jou omdat ..


Pixiio

Aanbevolen berichten

Ik ban nazgulminer omdat hij geen flauw idee heeft hoe PvP werkt, hij zijn eigen berichten liked (loner?) omdat hij Rambo zonder bewijs uitmaakt voor een hacker terwijl hij zelf gebanned is voor hacks en omdat hij geen flauw idee heeft hoe dit topic werkt (ban degene boven je).

Ā 

Ā 

Ā 

EDIT: Ik heb superdiggerNL niet uitgemaakt voor "noob". Ook zag hij "RAMBOtheKILLER tried to hurt you" omdat we in jullie claim waren en neutraal waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ban sven omdat ik weet dat het ons gebied was maar hij zat gwn in de obsidian te slaan en btw ik ben niet eens geband voor hacks maar voor x-ray vraag maar aan pix. en tuurlijk weet ik wel hoe pvp werkt en ik snap deze topic. ik ben geen noob zoals jij.

Bij deze wil ik graag vragen of je leestekens wilt gebruiken en hoofdletters. Eerder dit topic heb jij ook zeer vaak willekeurige mensen 'gebanned' die niet boven jou stonden. Ook kwam Rambo in de base aangezien er een groot deel niet was geclaimt, we hadden ook enderpearls gebruikt. Ook valt X-Ray onder hacken en cheaten. Hierbij wil ik ook even duidelijk maken dat ik geen noob ben en dat jij ook een iets kleinere mond mag hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...