Spring naar bijdragen

Battlefield bad company 2


Rambo

Aanbevolen berichten

Het is een ouwe, maar toch wel een hele goede hoor. Battlefield bad company 2 is een geweldig spel (vooral de vietnam dlc :3) en ik speel het nog vaak. Helaas heeft geen van mn vrienden het, dus was ik benieuwd of een van jullie het nog heeft/speelt. Lijkt me leuk om een keertje samen te spelen. :D

Rambo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bad company 2 is echt super vet! Moet hem ergens nog hebben liggen xD

  keer samen? Zoja dan stuur ik wel een pm met mn skype :)

Zag hem laatst nog in de winkel liggen, helaas niet gekocht

  jammer, misschien toch nog nemen? Hij is gewoon op origin tekoop (of op steam, dan krijg je een code voor origin) ikzelf heb hem ook pas een paar maand terug gekocht :P

Heb BattleField Bad Company 2 niet...

Trouwens BBBC2 kost rond de 15 euro, terwijl BF3 ik d8 10 euro kost en een tijdje gratis was???  :huh:  :wacko:  :blink:

bfbc2 kost 10, de dlc ook. Bf3 kost ook 10, premium geloof ik iets meer. Ikzelf heb bc2 + vietnam voor 10 gekocht bij de steam summer sales :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  keer samen? Zoja dan stuur ik wel een pm met mn skype :)  jammer, misschien toch nog nemen? Hij is gewoon op origin tekoop (of op steam, dan krijg je een code voor origin) ikzelf heb hem ook pas een paar maand terug gekocht :P bfbc2 kost 10, de dlc ook. Bf3 kost ook 10, premium geloof ik iets meer. Ikzelf heb bc2 + vietnam voor 10 gekocht bij de steam summer sales :)

Nice, ik ga denk ik wel GTA V kopen, en later waarschijnlijk BF4 Premium (Weet nog niet zeker)...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb BattleField Bad Company 2 niet...

Trouwens BBBC2 kost rond de 15 euro, terwijl BF3 ik d8 10 euro kost en een tijdje gratis was???  :huh:  :wacko:  :blink:

 

BF3 was een keer gratis op origin, maar dat is de basic versie (geen toegang tot alle gamemodes/maps). Ik weet niet hoeveel het nu ongeveer kost, ik denk rond de €25,-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...