Spring naar bijdragen

TorchGlory (1000 views) Vuurwerkshow!!


¶FreedomFighterNL™

Aanbevolen berichten

Beste Torchcrafters,

 

Deze week gaan be4chris en ik een vuurwerkshow houden ter gelegenheid van ons project: TorchGlory. TorchGlory heeft 1000 views dus willen we een feest van maken met een vuurwerkshow!

 

We hebben al behoorlijk wat vuurwerk (incl. /kit firework) maar voor een super vuurwerkshow moeten we toch vragen om donaties als: buskruit, dyes, firework stars of elk ander ingredient om vuurwerk te maken. We maken een echte vuurwerk machine van redstone om het extra mooi te maken.

 

Wil je doneren ga dan naar "/visitregion stone4". Er staan kisten waar je met 2x links klikken kan doneren. Heb je gedonate? Stuur dan een mailtje dan krijg je een sign in TorchGlory :D

 

We hopen op veel bezoekers tijdens het event! 

 

TorchGlory project is te vinden met deze link:

http://www.torchcraft.nl/index.php?/topic/2463-project-torchglory-door-freedomfigthternl-be4chris/

 

 

Be4chris, Midrag FreedomFighterNL

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan twee dingen doen jongens:

1. Ik doneer gewoon

2. Ik help jullie met het maken van de vuurpijlen/show. Als ik jullie hiermee help, zeg ik je alvast dat als ik om een ofandere zieke redenen jullie ga grieven, dat ik er zelf minimaal een maandje om verbannen moet worden.

 

Moet ik effe overleggen met be4chris maar als je toch gaat doneren dan kan je net zo goed helpen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk idee, weet niet wanneer jullie de show gaan houden, marr misschien is het leuk om het op te nemen, want velen, evenals ikzelf zijn op vakantie. Hoop dat dit mogelijk is.

Als het na vrijdag is, zal ik nog even kijken of k nog wat heb, maar ik denk niet al te veel, ik bereid zelf ook een vuurwerk show voor.

Alvast bedankt

Ska212121S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk idee, weet niet wanneer jullie de show gaan houden, marr misschien is het leuk om het op te nemen, want velen, evenals ikzelf zijn op vakantie. Hoop dat dit mogelijk is.

Als het na vrijdag is, zal ik nog even kijken of k nog wat heb, maar ik denk niet al te veel, ik bereid zelf ook een vuurwerk show voor.

Alvast bedankt

Ska212121S

Sinds wanneer heb jij een "S" op het einde van je naam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(Ga hier een soort update/persconferentie topic van maken lol xD)

Dankje be4chris! Nou mensen, ik ben dus Mid'Rah, aka Midrag of "The spammer". Ik ben een gevorderde vuurwerk maker, en een beginnende/betere redstoner. Zoals sommige nog misschien weten wilde ik ooit al eerder daar een vuurwerk show houden, alleen ik was toen nog user en een noob in redstone. Na een aantal maanden denken heb ik een oplossing bedacht hiervoor, en deze zal ik ook ervoor gebruiken! Ik zal dus voor het vuurwerk zorgen, dus de pijlen etc, maar ook de redstone erachter! Ik zal jullie hier alvast een beetje nieuwsgierig maken over hoe het allemaal gaat lopen (Q&A achtig)

Q: Hoe gaat het eruit zien van buiten?

A: Dat is juist het mooie van dit ontwerp! Is ie dicht? Dan zie je er niks van als je erop staat! De enige manieren om het te kunnen zien is 1. Hij is open, 2. Je hebt redstone X-Ray (ban-baar) 3. Je doet toevallig /thru en je komt eronder terecht.

Q: Hoe word het vuurwerk afgestoken?

A: Het vuurwerk word afgestoken D.M.V. dispensers en een circuit van redstone dat zorgt dat alles op het juiste moment word afgestoken.

Q: Oh ik hoor het woord redstone, dat betekend lagg... Toch?

A: Het creëert een beetje lagg ja, ik kan ook meteen verklaren waarom! De lagg komt doordat redstone licht afgeeft. Dus als dat redstone bezig is, creëert dat veel updates omdat dat licht wil updaten. Een andere oorzaak van de lagg zouden de vele mensen die aan het kijken zijn zijn, dat het vuurwerk teveel is voor de server, of omdat de server de redstone niet leuk vind. Zelf raad ik je aan als jullie komen kijken om Optifine te installeren, en dan je render op 3/4/5 te zetten.

Q: Wat voor soort vuurpijlen worden er gebruikt?

A: alle soorten die je maar kan bedenken, behalve die met de creeper hoofd, want die is ontzettend lastig om te maken en zeldzaam!

Q: Waar staat het eigenlijk?

A: Het word voor de nieuwe aanbouw gehouden waar be4chris nu mee bezig is.

Q: Wanneer word het gehouden?

A: Die datum staat niet vast, maar ik denk pas over zeker een maandje of 2/3, en misschien zelfs wel in de komende weken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(Ga hier een soort update/persconferentie topic van maken lol xD)

Dankje be4chris! Nou mensen, ik ben dus Mid'Rah, aka Midrag of "The spammer". Ik ben een gevorderde vuurwerk maker, en een beginnende/betere redstoner. Zoals sommige nog misschien weten wilde ik ooit al eerder daar een vuurwerk show houden, alleen ik was toen nog user en een noob in redstone. Na een aantal maanden denken heb ik een oplossing bedacht hiervoor, en deze zal ik ook ervoor gebruiken! Ik zal dus voor het vuurwerk zorgen, dus de pijlen etc, maar ook de redstone erachter! Ik zal jullie hier alvast een beetje nieuwsgierig maken over hoe het allemaal gaat lopen (Q&A achtig)

Q: Hoe gaat het eruit zien van buiten?

A: Dat is juist het mooie van dit ontwerp! Is ie dicht? Dan zie je er niks van als je erop staat! De enige manieren om het te kunnen zien is 1. Hij is open, 2. Je hebt redstone X-Ray (ban-baar) 3. Je doet toevallig /thru en je komt eronder terecht.

Q: Hoe word het vuurwerk afgestoken?

A: Het vuurwerk word afgestoken D.M.V. dispensers en een circuit van redstone dat zorgt dat alles op het juiste moment word afgestoken.

Q: Oh ik hoor het woord redstone, dat betekend lagg... Toch?

A: Het creëert een beetje lagg ja, ik kan ook meteen verklaren waarom! De lagg komt doordat redstone licht afgeeft. Dus als dat redstone bezig is, creëert dat veel updates omdat dat licht wil updaten. Een andere oorzaak van de lagg zouden de vele mensen die aan het kijken zijn zijn, dat het vuurwerk teveel is voor de server, of omdat de server de redstone niet leuk vind. Zelf raad ik je aan als jullie komen kijken om Optifine te installeren, en dan je render op 3/4/5 te zetten.

Q: Wat voor soort vuurpijlen worden er gebruikt?

A: alle soorten die je maar kan bedenken, behalve die met de creeper hoofd, want die is ontzettend lastig om te maken en zeldzaam!

Q: Waar staat het eigenlijk?

A: Het word voor de nieuwe aanbouw gehouden waar be4chris nu mee bezig is.

Q: Wanneer word het gehouden?

A: Die datum staat niet vast, maar ik denk pas over zeker een maandje of 2/3, en misschien zelfs wel in de komende weken!

 

Top! Netjes en duidelijk! Je staat ook in begin post sign.

 

Ps moeten we dit in begin post zetten? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@midrag ik typte toen, net als nu via mobile phone, komt er af en toe een typfoutje.

Als je nog een voorbeeldje van een stukje van een vuurwerk show w zien (redstone opstelling ed.) Vraag mij ff in msg.

Tevens zou ik ook, als nodig, mee kunnen bouwen. Heb al wat ervaringg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@midrag ik typte toen, net als nu via mobile phone, komt er af en toe een typfoutje.

Als je nog een voorbeeldje van een stukje van een vuurwerk show w zien (redstone opstelling ed.) Vraag mij ff in msg.

Tevens zou ik ook, als nodig, mee kunnen bouwen. Heb al wat ervaringg.

Wacht maar tot je de opstelling ziet van de show die nu gaat komen met alle redstone :P. Je moet ff langs komen als ik online ben, ik wacht je dan op bij de regionpaal goed?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...