Spring naar bijdragen

TorchGlory (1000 views) Vuurwerkshow!!


¶FreedomFighterNL™

Aanbevolen berichten

Is er al een datum bekend voor de vuurwerkshow, ben namelijk zeer benieuwd, hebbook redelijk wat gedoneerd......

Op dit moment is er geen vaste datum. Dit hangt namelijk af van wanneer de aanbouw af is en alles gereed is. Dus als alles "Locked 'n Loaded" is. Dit kan dus nog heel lang duren voordat de echte komt, maar we zullen regelmatig nog wat screen's hier plaatsen over de aanbouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment is er geen vaste datum. Dit hangt namelijk af van wanneer de aanbouw af is en alles gereed is. Dus als alles "Locked 'n Loaded" is. Dit kan dus nog heel lang duren voordat de echte komt, maar we zullen regelmatig nog wat screen's hier plaatsen over de aanbouw.

 

Ik hoor wel als de datum officieel is ;)

Ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien! 

Veel succes allen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnenkort screenshots van de vuurwerk-installatie van boven! Ik ben bijna klaar met de bovenkant van de show, die jullie gaan zien, en daarna zal ik me gaan richten het "programmeren" van de redstone. Dit word overigens niet helemaal automatisch, want dat zou teveel lagg creëren en er is een grotere kans dat het mis gaat. Kom gerust kijken, maar pas op met waar je loopt. Hij staat nu open, dus d'r zitten gaten in de grond waar je doorheen kan vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...