Spring naar bijdragen

Zou jij voor 5000 euro...


aardbeimetsuiker

Aanbevolen berichten

(sorry als de tekst bijna onleesbaar is, want daar kreeg ik een klacht over!)

 

Het spel gaat zo: Ik stel een vraag met de zin ''Zou jij voor 5000 euro'' bijvoorbeeld:

''Zou jij voor 5000 euro... het vriendje/vriendinnetje van je vriend/vriendin zoenen?''

De volgende die dan reageert antwoordt met ja of nee. Daarna verzint die weer een zin met ''zou jij voor 5000 euro'' erin en zo gaat het dus verder.

 

Ik begin.

 

Zou jij voor 5000 euro je mobiel in het water gooien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In zoverre, moet ik hem van iemand anders afhakken, of vanmezelf? En welke dan? Van iemand anders, dus een crimineel, ja, maar van mezelf... Nee, niet voor 5000 euro. 

 

Zou je voor 5000 euries je ergste nachtmerrie willen ontmoeten? (Dus iemand die je echt ontzettend haat, of iets waar je verschrikkelijk bang voor bent. Mag alles zijn! Ook een bepaalde serie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In zoverre, moet ik hem van iemand anders afhakken, of vanmezelf? En welke dan? Van iemand anders, dus een crimineel, ja, maar van mezelf... Nee, niet voor 5000 euro. 

 

Zou je voor 5000 euries je ergste nachtmerrie willen ontmoeten? (Dus iemand die je echt ontzettend haat, of iets waar je verschrikkelijk bang voor bent. Mag alles zijn! Ook een bepaalde serie)

Liever niet

 

zou jij voor 5000 euro een boom uitschelden??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee krijg ik nooit op, ik hoef ook niet te weten wat er allemaal in zit xD

Zou jij voor 5000 euro drugs smokkelen naar de VS?

(in een potvis zit vet en levertraan :P)

Nee, ben toch echt tegen misdaad hoor...

Zou jij voor 5000 euro je vriendje/vriendinnetje dumpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...