Spring naar bijdragen

Armedias666

Aanbevolen berichten

Ja, laat ik ook maar eens zien waar ik overal mee bezig ben. Ik ben vaak bezig met grote landschappen met gebouwen, farms en dergelijken die er ook voor het oog leuk uit zien. Ook vind ik het geweldig om pixelart te maken, helaas zijn de grondstoffen daarvoor niet makkelijk te verkrijgen in de meeste gevallen en vaak doe ik dat liever in creative mode. Maar ik doe nog een poging voor mijn tweede pixelart project hier, heeft toch wel wat om alles zelf bij elkaar te rapen :)

 

Momenteel ben ik bezig met Project Luna, ook wel Princess Luna genoemd van My Little Pony. Het ingame project is nog niet begonnen, behalve wat materialen verzamelen. Ben wel flink bezig geweest een schema te maken hoe ik haar in elkaar ga zetten, hier alvast een preview.

 

ProjectLunafinal_zpsdb452783.png

 

Ik maak mijn schema's meestal in excel, werkt altijd wel prima.

 

2014-07-31_161034_zps9cf383e0.png

 

Platform = 130 breed inclusief tredes, Luna zelf is 122 breed dus past goed op het tussenplatform

 

Hoop dat ik snel wat meer info en pics kan plaatsen :)

 

Uiteindelijke pixelart in minecraft, was erachter gekomen tijdens het bouwen dat in plaats van magenta wol en glas beter paars wol en glas kon gebruiken. Helaas moest ik weer wat afbreken maar vooruit dan maar, resultaat is het belangrijkste :D

 

2014-08-01_204044_zps798c4298.png

 

Locatie licht vrij dicht bij /visitregion grass5

 

Edit: Update, volledige versie in excel is klaar.

Edit: 31 juli, volledige claim eiland + platform gemaakt

Edit: 1 augustus, dankzij vip++ gewonnen en kan vliegen is het project vrij snel gegaan. Na bijna een week voorbereiding ging de opbouw vrij snel en is het af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak je dan ook meteen Nightmare night? En respect dat je dit zo post! En awesome dat je het gaat maken :)

Zat ik nog aan te denken, ook aan Queen Chrysalis, maar had toch besloten Luna te maken. Als ik eens tijd heb (en grondstoffen) zal ik eens kijken of ik er nog 1 kan maken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil overigens best doneren, wat heb je nodig?

Hier is een lijst van alle materialen die ik nodig heb:

 

Magenta gekleurd glas (redelijk wat)

Donkerblauwe wol (heel veel)

Magenta wol (geen probleem

Light blauwe wol (geen probleem)

Zwarte wol (matig, maar geen probleem)

Cyan Wol (geen probleem)

Iron blocks (geen probleem)

Quartz blocks (moet ik ingame kijken, maar dacht dat ik nog wel 7 stacks had ofzo)

Snow blocks (geen probleem)

Lapis Lazulli blocks (ik hoop dat ik er genoeg heb (18 stacks al), maar meer is welkom)

Obsidian (geen probleem)

Packed Ice (geen probleem

 

Dus ik denk, donkerblauwe wol, lapis lazuli blocks en magenta gekleurd glas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt het aan mij of zit er in die zin geen logische volgorde?

 

Heeft hij zijn comment verwijderd ofzo?, zit geen logica in :blink:. Ook, verder lezen dan zijn neus lang is zou ook wel handig zijn geweest want het is al lang klaar :P

 

En, toch bedankt Yorribah voor het zeggen dat ik er niks moois van kan maken, echt, topper man :lol:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...