Spring naar bijdragen

Kirov Airship


Armedias666

Aanbevolen berichten

Kirov Reporting

2014-08-08_200845_zps89f1a438.png

 

2014-08-08_201120_zpsff652b08.png

 

2014-10-04_182552_zps86904a99.png

 

2014-10-04_182802_zps8d956bc3.png

 

2014-10-04_182825_zps5054b94d.png

 

De Kirov Airship is het iconische luchtschip, of zeppelin van de Soviets van Command & Conquer: Red Alert 2. Groot, lomp, traag maar enorm krachtig.

 

Progress

Het project is zo goed als klaar. Kirov is al een aardige tijd klaar en afgelopen weken ben ik bezig geweest met de vliegbasis. Denk dat hij zo wel redelijk goed gelukt is.

 

Blokken en grootte

Het is een vrij groot project wat dus een boel voorbereiding nodig heeft. De luchtballon is wat geel- bruinachtig en zal dus van oak wood planks gemaakt worden. Hier volgt een volledig lijst van wat gebruikt zal worden:

 

-Oak Wood Planks

-Quartz Blocks

-Cobble (als filler voor bepaalde stukken)

-Stone

-Yellow Clay

-Red Wool

-Black Wool

-Gold Blocks

-Glass

-Glowstone

 

De grootte is als volgt

Lengte: 167

Wijd: 73

Hoog: 80

 

Voor de gebouwen op de vliegbasis is het volgende gebruikt

 

Tesla reactors

-Black wool

-Red wool

-Bricks

-Stone brick

-Glass

-Water

-Buttons

 

Tesla Coils

-Red wool

-White wool

-Stone

-Stone bricks

-Glass

-Water

 

Airport

-Black wool

-White wool

 

Mig

-Stone

-Stone bricks

-Nether bricks

-Red wool

-Yellow wool

-White wool

-Glass

 

Helipad

-Black wool

-Stone bricks

-Glowstone

 

Walls

-Bricks

-Stone bricks

-Iron bars

-Cobblestone

 

Ondergrond

Ik heb een stuk grond van meer dan 20k blokken moeten claimen. Ik heb besloten dat ik eronder een vliegbasis zal neerzetten. Ik probeer het zoveel mogelijk op red alert 2 te laten lijken, helaas hebben de soviets daar geen airports of iets dergelijks dus zal ik het aan moeten passen. Zoveel mogelijk command & conquer dan maar.

 

Ik heb muren, wat tesla generators en tesla coils  gemaakt in Soviet RA2 stijl. Ook staat er in iedere opening tussen de muren linked fence walls van de originele command & conquer. De inspiratie van de airport heb ik van RA1 soviets, wel wat aangepast. De jets die er staan zijn migs, past dus wel. Ook de helipad heb ik uit RA1 gehaald.

 

Met veel dank aan

Het project is vrij groot en probeer zoveel mogelijk zelf te doen, maar donaties zijn hartelijk welkom.

Bij deze wil ik de volgende donateur(s) bedanken.

 

-Midrag (Mid'Rah)

 

Helium mix optimal

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet of je van plan was het logo van de USSR ook na te maken, maar ik zou er mee oppassen. Referenties naar de tweede wereldoorlog worden niet altijd even goed ontvangen door sommige mensen. Verder een origineel en supervet project, veel succes ermee!

 

Lijkt me niet, ik weet de geschiedenis van het teken, wat het inhoud en dat het niks met de tweede wereldoorlog zelf te maken heeft. Ook was de relatie tussen Rusland en Nederland tijdens de tweede wereldoorlog neutraal. Een hakenkruis voor de lol ophangen ja, daar zie ik het nut van in dat mensen ervoor verbannen worden. Ik kan onderscheid maken tussen het heilige symbool de swatsika voor een aantal Indische geloven en het hakenkruis van de nazi's. Maar omdat ons land te maken had met de tweede wereldoorlog is het teken voor ons taboe geworden. De hamer en sikkel aan de andere kant heeft dat imago niet bij ons en zou prima moeten kunnen. Anders kun je alle tekens en vlaggen wel verbieden, zo kan misschien de halve wereld wel de amerikaanse vlag als het grootste kwade symbool zien en mag je die ook niet ophangen en ik kan zweren dat ik die eens zag :P

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me niet, ik weet de geschiedenis van het teken, wat het inhoud en dat het niks met de tweede wereldoorlog zelf te maken heeft. Ook was de relatie tussen Rusland en Nederland tijdens de tweede wereldoorlog neutraal. Een hakenkruis voor de lol ophangen ja, daar zie ik het nut van in dat mensen ervoor verbannen worden. Ik kan onderscheid maken tussen het heilige symbool de swatsika voor een aantal Indische geloven en het hakenkruis van de nazi's. Maar omdat ons land te maken had met de tweede wereldoorlog is het teken voor ons taboe geworden. De hamer en sikkel aan de andere kant heeft dat imago niet bij ons en zou prima moeten kunnen. Anders kun je alle tekens en vlaggen wel verbieden, zo kan misschien de halve wereld wel de amerikaanse vlag als het grootste kwade symbool zien en mag je die ook niet ophangen en ik kan zweren dat ik die eens zag :P

 

Idd dat teken is niet van toen Duitsland, maar van Rusland ;) Zelf heb ik er geen problemen mee :) Maar wat Milo zei, je moet altijd wel oppassen het kan toch iemand raken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 years later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...