Spring naar bijdragen

Verhaaltjes vertellen


Rambo

Aanbevolen berichten

Hallo beste tcers.

Ik heb een leuk spel voor jullie dat ik heb bedacht met mijn zusje op de terugweg van vakantie.

Het is best wel simpel. We zeggen allemaal 1 woord en dat word dan een verhaal. En nou moet het grammaticaal kloppen maar verder mag het zo gestoord mogelijk worden. Het leuke is dat de volgende misschien wel iets heel anders zegt dan jij in gedachten had. Ik zal eens een voorbeeldje geven:

A:Er B:was c:eens b:een a:dronken c:lantaarnpaal.

Hierbij had a waarschijnlijk in gedachten dat de volgende "man" ofzo ging zeggen. Maar hij wordt verrast en hij zegt lantaarnpaal. Nu moeten alle spelers daarop doorgaan. Natuurlijk mag je niehwe karakters toevoegen, maar ik zou het niet te druk maken.

Een paar regels:

-je mag zo vaak als je wilt en wanneer je maar wilt een woord toevoegen, behalve als niemand anders nog een woord heeft gepost.

-je mag het verhaal beeindigen, geef dit da even aan. Natuurlijk moet het verhaal wel een goed einde hebben, niet dat je halverwege stopt ofzo.

Nog even een klein verhaaltje wat je kan bereiken.

Er was eens een kip. Die kip legde een koekenpan. Toen kwam henk eraan. Henk gooide de koekenpan naar een huis.

En dat slaat natuurlijk nergens op, maar als je zo een verhaal maakt kan het hartstikke hilarisch worden :P

Ik begin:

Er

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...