Spring naar bijdragen

Demo game op minecraft


leiman

Aanbevolen berichten

Men excuses maar laat me  eerst uitleggen wat er was gebeurd.

 

ik heb op 1/8/2014 een paycard gekocht en heb op jullie server een char gemaakt (unbroke genoemd)

ik kon tot gisterenmorgen spelen op mijn account (unbroke), tot ik offline ging.

wanneer ik terug online wou komen, kon ik enkel op de demo versie spelen

 

ik heb een paycard aangekocht op 1/8/2014, en tot gisteren kon ik op minecraft met mijn username inloggen, sinds gisteren niet meer,ik heb al 3 mails verstuurd naar mojang / minecraft en het enige antwoord dat ik krijg is be patience.

 

ik kan inloggen op minecraft en mojang maar men user megreren lukt niet, krijg steeds het antwoord foutieve usernaam /paswoord ?

 

dus al 2dagen zit ik met men handen in het haar en het ergste is dat ik geen antwoord krijg van mojang

 

mvg

luc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap niet wat je precieze probleem is?

Als je je wachtwoord bent vergeten kan je die veranderen?

Heb je cracked minecraft of de gekochte?

 

Ik hoor het graag en kan je dan verder helpen.

Mvg,

Ruben 

beste Ruben

 

vind het zelf ook heel ingewikkeld, en dacht om eerst te starten met een beetje uitleg, iedereen wel zal kunnen volgen... niet dus :(

op 1/8/2014 heb ik een paycard gekocht by bart smit (aankoopbonnetje en paycard heb ik in men bezit)

ik heb toen een account aangemaakt op minecraft en mojang waar ik ook kan op inloggen.

toen heb ik het spel gedownload via de site van minecraft.

toen heb ik een char kunnen aanmaken (unbroke genoemd), tot gisterenmorgen kon ik gamen.

nadat ik terug online wou komen, kregen ik mijn char niet meer te zien en kon ik enkel  de demo versie spelen ?

nu zijn we 2 dagen verder, 3 mails verstuurd naar mojang, waar ik nog steeds geen antwoord heb van gekregen wat ik moet doen.

zoals ik reeds schreef, ik kan inloggen op minecraft en mojang, dus hoef ik geen nieuw paswoord aan te vragen (dit heb ik ook reeds geprobeerd, en kreeg dit ook)

wat ik niet kan is :

1. inloggen met men char (ventje dat ik had gemaakt en unbroke had genoemd)

2. had gezien dat je via mojang je char kon megreren ?(koppelen van je minecraft account met mojang), als ik dit probeer krijg ik steeds de foutmelding "foutief usernaam / paswoord"  en op dit venster kan ik ook geen vergeten name of paswoord doen 

3. mijn usernaam is gewoon verdwenen, en krijg geen antwoord wat ik moet doen van mojang

 

hopelijk is het nu iets duidelijker en wil je me verder helpen

mvg

luc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste Ruben

 

vind het zelf ook heel ingewikkeld, en dacht om eerst te starten met een beetje uitleg, iedereen wel zal kunnen volgen... niet dus :(

op 1/8/2014 heb ik een paycard gekocht by bart smit (aankoopbonnetje en paycard heb ik in men bezit)

ik heb toen een account aangemaakt op minecraft en mojang waar ik ook kan op inloggen.

toen heb ik het spel gedownload via de site van minecraft.

toen heb ik een char kunnen aanmaken (unbroke genoemd), tot gisterenmorgen kon ik gamen.

nadat ik terug online wou komen, kregen ik mijn char niet meer te zien en kon ik enkel  de demo versie spelen ?

nu zijn we 2 dagen verder, 3 mails verstuurd naar mojang, waar ik nog steeds geen antwoord heb van gekregen wat ik moet doen.

zoals ik reeds schreef, ik kan inloggen op minecraft en mojang, dus hoef ik geen nieuw paswoord aan te vragen (dit heb ik ook reeds geprobeerd, en kreeg dit ook)

wat ik niet kan is :

1. inloggen met men char (ventje dat ik had gemaakt en unbroke had genoemd)

2. had gezien dat je via mojang je char kon megreren ?(koppelen van je minecraft account met mojang), als ik dit probeer krijg ik steeds de foutmelding "foutief usernaam / paswoord"  en op dit venster kan ik ook geen vergeten name of paswoord doen 

3. mijn usernaam is gewoon verdwenen, en krijg geen antwoord wat ik moet doen van mojang

 

hopelijk is het nu iets duidelijker en wil je me verder helpen

mvg

luc

Ik snap het ongeveer, maar wat heeft het met TorchCraft te maken,

 

Ik zou toch je password maar eens aanpassen

Van mojang zul je inderdaad geen antwoord krijgen! Wat bij mij soms ook werkt als in niet in de launcher kan inloggen is het via de Magiclauncher te doen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het ongeveer, maar wat heeft het met TorchCraft te maken,

 

Ik zou toch je password maar eens aanpassen

Van mojang zul je inderdaad geen antwoord krijgen! Wat bij mij soms ook werkt als in niet in de launcher kan inloggen is het via de Magiclauncher te doen,

meen je dat nu dat je GEEN antwoord krijg van mojang ?

wat  / waar vind ik die magiclauncher ?

dus je geeft 20 € uit kunt 6 dagen spelen en dan is het gedaan ?

 

nee dat weet ik, het heeft niets te maken met torchcraft, maar omdat ik een char heb op jullie server, dacht ik ik vraag eens naar de mening van andere... misschien weet die een oplossing

 

hopelijk geraakt ik nog ooit ingelogt, wat gebeurd er in tussen tijd met men huisje / spullen ,

 

groetjes

luc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer in te loggen in je minecraft launcher via je opgegeven email, niet je username (of vice versa).

 

Werkt dit niet, probeer dan je hele minecraft te verweideren (Windows key + r, type in %appdata%, ga vervolgens naar het mapje Roaming, als dit niet automatisch ging, en delete dan het mapje ".minecraft".) Delete vervolgens je minecraft launcher en download hem opnieuw op de site van minecraft (http://www.minecraft.net/).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...