Spring naar bijdragen

Rambo's afscheid aan torchcraft.


Rambo

Aanbevolen berichten

Hallo beste tcers.

Ik ben dan toch weer flauw van torchcraft, of beter gezegd, van minecraft. Ik heb besloten afscheid te nemen. Ik probeerde steeds terug te komen en het leuk te vinden, maar eigenlijk hou ik mezelf een beetje voor de gek. Ik heb geen plezier meer in minecraft, tenminste voor nu. Dus wil ik jullie bedanken voor de geweldige tijd die ik hier heb gehad. Ik heb veel vrienden gemaakt, leuke dingen gebouwd, maar ik heb het wel een beetje gezien. Dus ga ik mezelf nu lekker bezighouden met andere games en nieuwe dingen ontdekken. Daar komt bij dat school weer begint en ik ook nog een baantje heb om me druk over te maken.

Wat treetop city betreft, die laat ik zoals het is. Misschien dat ik hem ooit weggeef of zoiets.

Ook wil ik Pixiio vragen om mijn wikiërs rank weg te halen. Daar heb ik me voor aangemeld om te kijken hoe het was en om mezelf er een beetje bij te trekken, maar het heeft niet gewerkt.

Ik zal vast nog wel eens rondzwerven op het forums en op de server, maar ik kom waarschijnlijk niet meer online.

Tot ziens, en bedankt.

Rambo.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...