Spring naar bijdragen

Lumbridge


Pixiio

Aanbevolen berichten



QyBFv.png

Lumbridge
 

Lumbridge is een project dat in de 1e week van de server gestart is. Wat een mooie plek moest worden voor een woning is nu uitgegroeid tot een mooi middeleeuws dorp. Het ligt in een erg mooie vallei waar veel natuur groeit. De oprichters van de stad Lobkestar en Pixiio wonen samen in het enige huis dat op de berg staat. In het dorp zijn veel soorten dingen te vinden zoals een bibliotheek, een herberg, een windmolen en nog veel meer! Er zijn vele kleine verassingen te vinden en een hoop geheime gangen. Het is er erg makkelijk om je weg te vinden er staan namelijk overal way points klaar om je te helpen. De naam van dit dorp is uit runescape in verband met het middeleeuws thema. 

 

Alles in de stad is dus legit en zonder creative mode gemaakt. Kom ook eens langs!

Inwoners

 

Inwoners

  • Pixiio
  • Lobkestar

 

Gebouwen

  • Pix' en Lobke's huis
  • Windmolen
  • Vissershuisje
  • Kerk
  • Stadspoort
  • Ijzersmid
  • Bibliotheek
  • Herberg
  • Moestuintje
  • Houthakkers huisje 
  • Twee Simpele Huisjes
  • Wensput
  • Boerderij
  • Wachterstoren
  • Watermolen
  • Bakkers huis 
  • Privé Huisje 
  • Paarden wei

 

Screenshot
 

Lumbridgepng_zps15e949e5.png

Kom eens langs!

Iedereen kan de stad bezichtigen door /warp Medieval te doen en de waypoints te volgen.

Twijfel dus niet en kom een keer een kijkje nemen!
Groeten,

Lobkestar en Pixiio.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou wou ik net even langs komen en een kijkje nemen, maar iets bij Lumbridge in de buurt vermoorde men fps, Bas heeft me er uit moeten redden met een tp. Is er een kippen fabriek verstopt hier in de buurt of zo iets?

Danger_Miner heeft lopen kloten met vuurwerk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een kleine test gedaan waarin ik een aantal mensen door Lumbridge liet lopen. Het bleek dat het een beetje onduidelijk was hoe je moest lopen en waar de paden waren. Er staan dus nu way points in de stad. Als iemand een betere ontwerp voor de way points heeft wil ik het graag horen.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Lumbridge is leuk gedaan (of zei ik dit al?)!

2 kleine puntjes:

- Je hebt een huisje met daarbuiten logs met treinspoort over. Ik vermoed dat dit een houthakkershut is? Zou leuker zijn als je de stammen plat legt :) dan zijn het net grote boomstammen.

- Ik zou in de stadsmuur hier en daar een andere textuur steken, want momenteel "flipt" mijn scherm op al die baksteen :D

Maar echt een leuk stadje, en vooral leuk dat er nu en dan nieuwe gebouwen bij komen, zo blijft het leuk om af en toe op bezoek te gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lumbridge is leuk gedaan (of zei ik dit al?)!

2 kleine puntjes:

- Je hebt een huisje met daarbuiten logs met treinspoort over. Ik vermoed dat dit een houthakkershut is? Zou leuker zijn als je de stammen plat legt :) dan zijn het net grote boomstammen.

- Ik zou in de stadsmuur hier en daar een andere textuur steken, want momenteel "flipt" mijn scherm op al die baksteen :D

Maar echt een leuk stadje, en vooral leuk dat er nu en dan nieuwe gebouwen bij komen, zo blijft het leuk om af en toe op bezoek te gaan!

Hey bedankt voor de tips, de boom stammen heb ik al eens omgedraaid gehad maar het was het toch niet helemaal dus had ze weer recht gezet misschien nog eens proberen of het uit ziet :P Voor de stads muur als je ideen hebt geef ze want ik heb er geen.

Voor de rest heb ik een pad bij Lumbridge verandert zodat het wat duidelijker is (in de buurt van de herberg). Nog een guard tower gebouwt en achter de molen word nu ook gebouwt. Eer staat nu al een water molen. In de molen zelf heb ik de nether brick verandert in normal wood beetje saai maar was uitgekeken op de nether bricks en fenche. En tot slot heb ik de randen van mijn protectie gemarkeert met palen.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...