Spring naar bijdragen

Houtprobleem


P2Paul

Aanbevolen berichten

Niet je ranks weg. 

Gewoon een nieuwe map.

 

Dat iedereen weer overnieuw begint. zonder items.
Geen shops, iedereen moet weer beginnen met survival.
Leuk idee, maar zonde voor de mensen die grote projecten hebben gemaakt/ aan het maken zijn.

En hierdoor denk ik dat TorchCraft veel leden verliest.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zeg torchcraft wordt niet meer leuk met map reset, ik bedoel. ik heb 2/3 weken terug godlike++ gekocht op de survival. dat hoeft toch niet meteen weg?!?!

 

Een nieuwe map betekend dat de map gereset wordt.

En iedereen kan dan ook weer opnieuw beginnen wat Dwergkip hier boven zegt..

 

Je rank gaat daar niet door weg, en je hebt dus ook weer even extra voordeel van je rank.

Met die rank heb je vast wel leuke extra's die members niet hebben, en dus kun je al een voorsprong maken denk ik.

Zie het als iets positiefs. 

:D

 

-

xJustSmile

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop ook niet dat het gereset wordt.
Er zijn te veel mensen met grote projecten die dat zouden verliezen. Eeuwig zonde.

Wat wel een optie zou kunnen zijn is bijvoorbeeld alle grote projecten opslaan en dan weer in de server plaatsen en de rest wel resetten.
Heb ik liever ook niet. 

Gewoon zo laten, als het mogelijk is om een gebied te resetten dan zou dit de beste oplossing zijn.
Alle halve dirthuisjes in random plekken weer weg. Claims van deze halve huisjes weg zodat er weer een groot gebied vrij is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat gebeurt er als er een map reset komt? Vip++ en hoger hakken complete bossen weg, hout is weer "op" en binnen een maand kan men opnieuw geen bomen vinden binnen 40-50 blokjes van 3 /randomregions. Oftewel, na een maand moet en zal er alweer een reset komen. Dat is survival/minecraft, dat is eerder "Reset"craft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang de warps en grote projecten kunnen worden overgezet naar de nieuwe map, heb ik geen problemen met een map reset. Misschien dat de economie dan weer tot leven komt, dan kom ik weer spelen.

Als het een reset is, dan wordt echt alles gereset. Niet warps enzo overzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...