Spring naar bijdragen

Dikke later!


Milo (miloooboy)

Aanbevolen berichten

Hiya,

 

Wellicht zijn een aantal van jullie nog niet vergeten wie ik ben, diegenen zal het opgevallen zijn dat ik de laatste tijd niet tot nauwelijks online ben geweest. Dit heeft ermee te maken dat ik in RL weer verantwoordelijkheid heb genomen over een aantal zaken die ik te lang links heb laten liggen, met als resultaat dat ik het een stuk drukker heb en MC even op de achtergrond is geraakt. Nou heb ik besloten dat ik MC voorlopig op de achtergrond ga houden, dus jullie zullen me hoogstens nog zo nu en dan zien, wanneer ik even kom kijken of er nog leuke bouwsels oid zijn bijgekomen.

Tot mijn grote spijt laat ik een hoop onafgemaakte projecten achter, die de potentie hadden om tot de mooiste van TC te behoren, maar ja, het zij zo. Wil je deze bezichtigen, vraag dan een van de oudere spelers, wellicht hebben zij er een home staan. Het enige project dat wel af is kun je bezichtigen via /warp Maribor.

 

Tevens zal ik op de site ook nog wel eens op het een en ander reageren, dus ik zal hier wel gewoon aanspreekbaar blijven.

 

Het was me een gezellig jaartje, Auf wienerschitzel! 

 

Milo

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...