Spring naar bijdragen

Devalution


Aurora

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Hugo, 21 jaar oud uit Oosterbeek

Ongeveer een week geleden begonnen op de Engelse server omdat ik op zoek was naar een nieuwe uitdaging en de combinatie van survivel gecombineerd met pvp mij heel erg aansprak, na een paar uur gespeeld te hebben heb ik door een vervelende speler een toffe speler ontmoet met de naam Aylandana en na 10 minuten private gepraat te hebben besloten we om een eigen group op te richten Blood and Whine een paar dagen later hebben we alweer 2 nieuwe leden, ons doel is om in de engelse server met onze group een hechte community op te bouwen van volwassen en serieuze spelers.. Een perfecte start een paar dagen later heb ik besloten om te verhuizen na een biome dichterbij het spawnpoint daar ben ik gestart met het bouwen van een klein dorp in een noorse stijl daar heb ik ook lobkestar ontmoet echt een van de meest sociale administrators die ik ooit heb ontmoet op een server, mijn complimenten.

Helaas is mijn laptop een paar dagen geleden mijn laptop gecrasht, onherstelbaar beschadigd waardoor ik geen minecraft kan spelen, gelukkig heb ik kunnen regelen dat ik op korte termijn een nieuwe laptop kan kopen (=

Ik ben voor de toekomst op zoek naar ambitieuze spelers die ons team willen komen versterken.

Ons doel is om het grootste community van de Engelse server te worden, ik ben op zoek naar naar meerdere soorten spelers, ik ben op zoek naar meerdere spelers die samen met mij ons dorp willen bouwen, verder ben ik op zoek naar spelers die voor ons grondstoffen willen verzamelen omdat een gedeelte van de groep zich dan volledig kan focussen op het bouwen en het andere gedeelte op het verzamelen van grondstoffen. Binnen ons dorp is alles eigendom van iedereen behalve in je eigen claims buiten het dorp. Als je ons team besluit te komen versterken. Mijn dorp in een gebied met meerdere biomes we bouwen voornamelijk in een noordelijke stijl (taiga) in de toekomst zal ik onze progessie ook gaan uploaden op youtube onder de naam Preau heb je interesse om ons team te komen versterken? Neem dan contact op met mij dat kan hier op het forum of een privebericht. Ik ben enorm tevreden over deze server en ik hoop op een geweldige tijd op deze server

Ciao

Hugo

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...