Spring naar bijdragen

De Iphone 6


OrigamiKillerz

Aanbevolen berichten

Sommigen van jullie weten misschien dat ik nogal weg ben van Apple, en ik zal ook wel niet de enige zijn.

 

Ik ben benieuwd wat jullie van de huidige geruchten over de Iphone 6 vinden?

En wie van jullie gaat de presentatie volgen via blogs danwel een livestream?

 

Dit is hoe de nieuwe jongen er vrijwel zeker uit gaat zien: 

 

Laat maar horen!

 

Groet,

 

De al lange tijd afwezige OrigamiKillerz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

APPLE! Ik ga wrs geen Iphone 6 kopen want ben nog blij met mijn 5 maar ik ben benieuwd hoe veel mensen hem gaan kopen! Ik vind het ook slim dat Apple eigen dingetjes heeft (slo-mo, vingerprint)aangezien samsung veel gave (STOMME) dingen uitbrengt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recent was er nog in het nieuws verschenen dat door een fout in de code van de apple producten, eenvoudig gegevens gestolen kunnen worden. Ook smartphone virussen zijn in opmars, dus denk zeker niet dat zo'n ding veilig is. Je zou versteld staan hoeveel informatie er op allerhande manieren van jou gestolen wordt!

Ikzelf gebruik nog een samsung star (al bijna 5 jaar oud), maar heb wel een ipod touch. Het is niet onverstandig om ook voor dat soort producten een virusscanner te installeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recent was er nog in het nieuws verschenen dat door een fout in de code van de apple producten, eenvoudig gegevens gestolen kunnen worden. Ook smartphone virussen zijn in opmars, dus denk zeker niet dat zo'n ding veilig is. Je zou versteld staan hoeveel informatie er op allerhande manieren van jou gestolen wordt!

Ikzelf gebruik nog een samsung star (al bijna 5 jaar oud), maar heb wel een ipod touch. Het is niet onverstandig om ook voor dat soort producten een virusscanner te installeren.

 

The Fappening :'d

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recent was er nog in het nieuws verschenen dat door een fout in de code van de apple producten, eenvoudig gegevens gestolen kunnen worden. Ook smartphone virussen zijn in opmars, dus denk zeker niet dat zo'n ding veilig is. Je zou versteld staan hoeveel informatie er op allerhande manieren van jou gestolen wordt!

Ikzelf gebruik nog een samsung star (al bijna 5 jaar oud), maar heb wel een ipod touch. Het is niet onverstandig om ook voor dat soort producten een virusscanner te installeren.

Je moet wel het nieuws blijven lezen he? Dan wist je dat dat schandaal niet door dat lek kwam ;') 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...