Spring naar bijdragen

Yo ik ben fireclaw :D


fireclaw20

Aanbevolen berichten

Opgelet, lang verhaal :D

 

Yo ik ben fireclaw20 :D

Ik heb nu minecraft al voor 3 jaar en torchcraft is de aller allereerste server waar ik op heb gespeeld, ook de beste :D

Ik ben eigenlijk al met torchcraft begonnen toen er alleen maar survival was, ik bouwde mooie toren en alles, die tore was volledig uit cobblestone en kwam tot de hoogste top van de wereld, ik was best trots want ik was toen 9 jaar ofzoiets en had nog maar net minecraft gekocht. Toen ik al maanden torchcraft spelen en ik ging minen kreeg ik ineens een ban omdat ik zogezegd x-ray gebruikte, WHYYYYYYYYYYYY Ik wist toen nog nie eens hoe je mods instaleerde :'( laat staan dat ik wist wat x-ray was. En natuurlijk wist ik toen niet van de TC website dus ik was voor 3 jaar verbannen ofzo zonder te weten dat je een ticket kon indienen. Toen ik 11/12 was (kheb werkelijk geen idee) kon ik weer op TC, ik weet het niet zo heel goed meer maar volgens mij was het toen nog steeds alleen survival, ik ging meteen naar mn toren kijken maar hij was verdwenen, er zat alleen maar een groot gat in de grond. Ik was verdrietig en boos en ben dan een jaar lang niet meer op TC geweest. Toen ik weer terugkwam was TC een heel stuk groter en was er hungergames enzo, dus ben ik dat maar gaan spelen. Ik heb een faction gestart, ThePirateBay, en het ging best lekker, niemand had onze faction ooit gevonden tot de map gereset werd. Toen starte ik een nieuwe faction, GodPvP, daar zaten meer leden in maar de eerste week werden we al gegriefd. Dus ben ik een nieuwe base gaan bouwen en dat is degene die we nu hebben. Ondertussen dat faction gebeuren zat ik ook op Hungergames en wanneer ik dit bericht schrijf sta ik op #10.

 

Hopelijk vond je het leuk en tot ziens :)

 

mca.png

@fireclaw20

bewerkt door fireclaw20
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...