Spring naar bijdragen

10 euro giveaway op torchcraft


SimonRotHont

Aanbevolen berichten

Geachte torchcrafters, Simon hier

ik ben van plan om een 10 euro giveaway te doen

je mag zelf bepalen wat je ermee wilt kopen!

het enige wat je moet doen is de reden wrm je wit winnen en natuurlijk je ingame name

deze prijs zal 1 November 2014 worden weggegeven.

als steun zou ik Willen vragen on te abonneren op het kanaal van mij en ralfiey.

Nee het aantal abonnees wat we hiermee bereiken heeft geen effect op op de giveaway

dankjewel

-SimonRoHond ukNub

  • Leuk 17
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi SimonRoHond!

 

Dit is natuurlijk de eerste topic waar je op klikt  ;)

 

  • Abonneren op PvPLikeRasie: Dit heb ik al gedaan! Ik was (volgensmij) één van jullie eerste abbonnees! (Spaghettisliert3 //PvP)
  • Waarom je wilt winnen: Een 10 euro tegoedbon is natuurlijk altijd mooi meegenomen, maar al helemaal als de uitslag datum op je verjaardag is! Ik was al van plan iets te organiseren maar als ik dit zou winnen zou het mijn leukste verjaardag's cadeau zijn!  :lol: Ik wil het winnen om wat extra's te kopen op TorchCraft PvP om het spelen nog leuker te maken! (Spells, kits, etc.)

Met super extreem mega turbo veel groetjes,

 

-Spaghettisliert3!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Simon!

 

  • Abonneren:

Ik ben nu geabonneerd op PvPLikeRasie (met 3 accounts) 

 

  • Waarom wil ik winnen:

Het lijkt mij supertof om te winnen, omdat ik het heel mooi kan spenderen aan iets op pvp, zoals je weet speel ik veel kitpvp en zou ik ook graag pvp willen gaan spelen, ik doe dit niet omdat ik dan het liefst een rank wil hebben (dan kom je net iets verder :D). Verder is 10 euro natuurlijk tof meegenomen! 

 

Greetzz,, Juda!

Ps: Ing-naam is 'Juda_Ftw'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woow nice!

Leuk dat je dit doet Simon.

 

Waarom ik graag zou willen winnen:

Ik zoek al lang zo'n giveaway, heb namelijk graag een rankupgrade!

Ben er al lang voor aan het sparen maar ja snoep is soms toch heel aantrekkelijk...

En heb natuurlijk geabonneerd op jullie kanaal!
Ben benieuwd naar alle komende video's en hoop dat het een mooi, groot & goed kanaal mag worden!

(*Slijm slijm* je kan goed PvP'en) :P

 

-Ruben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben geabonneerd op je kanaal met 2 accounts.

 

Ik zou de coupon ( of hoe je het dan ook wilt noemen :P ) goed kunnen gebruiken om een extra rank te kopen, heb er natuurlijk alles voor over maar dat zal soms niet altijd even snel helpen.
Succes met je YouTube kanaal met Ralfiey.

 

Peace out !! Damian
 

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geachte torchcrafters, Simon hier

ik ben van plan om een 10 euro giveaway te doen

je mag zelf bepalen wat je ermee wilt kopen!

het enige wat je moet doen is de reden wrm je wit winnen en natuurlijk je ingame name

deze prijs zal 1 November 2014 worden weggegeven.

als steun zou ik Willen vragen on te abonneren op het kanaal van mij en ralfiey.

Nee het aantal abonnees wat we hiermee bereiken heeft geen effect op op de giveaway

dankjewel

-SimonRoHond ukNub

wauw kei leuk ik zou me ook willen inschrijven voor de wedstrijd en natuurlijk ga ik ook jullie kanaal aboneren

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat je deze giveaway doet Simon.

 

Ik heb mij zojuist geabonneerd op jullie kanaal.

 

Ik zou graag de coupon willen gebruiken om voor mijzelf op pvp Vip te kopen. Ik merk als user dat ik vrij weinig kan qua vechten, omdat het voor mij lang duurt om goede armor te krijgen (Kan namelijk geen kits activeren, etc). Hierdoor ga ik vrij snel dood door mensen die een rank hebben, en bijvoorbeeld met prot 4 armor rondlopen, en ik met prot 2.

 

Wanneer ik Vip zou kunnen krijgen, kan ik al meer iron armor krijgen, wat al handig is voor het pvp'en. Dan hoef ik niet steeds met mijn half kappotte iron armor die ik gekregen heb toen ik net een andere user killde. Tevens vind ik de tpa functie daarbij ook zeer handig, om mensen die in nood zijn (Faction/ally/truce) te helpen. En de /dis functie lijkt mij ook handig.

 

Ik hoop dat ik de coupon win, maar als iemand anders wint, alvast gefeliciteerd.

 

ska212121

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heyy, leuk idee simon!

 

Abbonee was ik natuurlijk al, en als reden wil ik er graag switch mee kopen in de shop, omdat ik constant door vervelende mensen *kuch Taantje kuch* in de lava trap bij spawn of andere vervelende situaties word geswitcht.. :(

Dan kan ik dat eindelijk terug doen hehehe.

En tsja, wie wil er nou geen Taantje trollen! ;)

 

-Sim

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geabonneerd en dit is mijn reden:

Ik heb spongebob squarepants langs zien komen op de server, maar ik heb geen geld voor een pokeball om hem te vangen. Van die 10 euro heb ik geen idee wat ik ga kopen, maar waarschijnlijk zal ik er wel pokeballen mee kunnen smokkellen. Dan kan ik misschien zelfs de almachtige octo vangen.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geabonneerd en dit is mijn reden:

Ik heb spongebob squarepants langs zien komen op de server, maar ik heb geen geld voor een pokeball om hem te vangen. Van die 10 euro heb ik geen idee wat ik ga kopen, maar waarschijnlijk zal ik er wel pokeballen mee kunnen smokkellen. Dan kan ik misschien zelfs de almachtige octo vangen.

 

Een pokeball kost toch altijd 20,00-?  :P

 

(Of ik heb gewoon te lang geen pokemon meer gespeeld)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Simon.

Ik zou graag deze prijs willen winnen omdat:

Ik kan geen geld meer uitgeven op torchcraft, hoe graag ik het ook wil.

Ik heb namelijk geen geld :€.

Het lijkt mij gewoon gaaf om wat te winnen want als ik ergens aan meedoe heb ik altijd niks gewonnen.

Voorbeeld:

24 Staatsloten, prijs: 30,-. (de staatsloten kosten 84 euro)

Alvast bedankt, Mervin (amzow)

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste RealSimonRoHond,

 

 

Ik doe gewoon mee aan deze actie omdat jij mij de mogelijkheid bied en ik wil hem winnen omdat ik hem gewoon wil winnen. (net zoals iedereen)

 

Niet zoals ieder ander persoon die mee doet aan deze actie ga ik een heel levensverhaal vertellen over dat ik nog nooit gewonnen heb of nog nooit geluk heb gehad want dat heeft iedereen wel ooit eens gehad. (Ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel)

 

Want slijmen heeft toch geen zin!

 

Gr, Dokuru

 

P.S. Abboneren heb ik nu gedaan!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste RealSimonRoHond,

 

 

Ik doe gewoon mee aan deze actie omdat jij mij de mogelijkheid bied en ik wil hem winnen omdat ik hem gewoon wil winnen. (net zoals iedereen)

 

Niet zoals ieder ander persoon die mee doet aan deze actie ga ik een heel levensverhaal vertellen over dat ik nog nooit gewonnen heb of nog nooit geluk heb gehad want dat heeft iedereen wel ooit eens gehad. (Ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel)

 

Want slijmen heeft toch geen zin!

 

Gr, Dokuru

 

P.S. Abboneren heb ik nu gedaan!

Daar gaat mijn kans ;)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Ik ga gelijk abboneren op je kanaal.

Alleen heb ik geen rede, lekker eerlijk :P

Zou 't wel tof vinden om 10,- te doneren aan ranks of another shit...

Maar als ik deze prijs in vangst krijg deel ik het natuurlijk wel met mijn vrienden :D

 

Groetjes

Konijnenoor (Engeltjuuh)

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...