Spring naar bijdragen

10 euro giveaway op torchcraft


SimonRotHont

Aanbevolen berichten

Hey!

 

Mijn ingamename:

 

- bensam11

 

De reden waarom ik wil winnen:

 

- Nou, ik zou graag 10 euro winnen, zodat ik zelf geen extra geld moet bijleggen voor leuke snufjes op TorchCraft te kunnen kopen, ik heb toch al een paar 100 Euro aan MineCraft lopen te besteden, dus het word tijd om 's iets te winnen ;)

 

Wie volgens mij moet winnen:

 

- spaghettisliert, omdat hij net jarig is, ik vind dat hij het echt wel verdiend ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey!

 

Mijn ingamename:

 

- bensam11

 

De reden waarom ik wil winnen:

 

- Nou, ik zou graag 10 euro winnen, zodat ik zelf geen extra geld moet bijleggen voor leuke snufjes op TorchCraft te kunnen kopen, ik heb toch al een paar 100 Euro aan MineCraft lopen te besteden, dus het word tijd om 's iets te winnen ;)

 

Wie volgens mij moet winnen:

 

- spaghettisliert, omdat hij net jarig is, ik vind dat hij het echt wel verdiend ;)

Pas net gelezen dat het word verplaatst, alsnog mag spaghettisliert winnen als troostcadeau ;P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey!

 

Mijn ingamename:

 

- bensam11

 

De reden waarom ik wil winnen:

 

- Nou, ik zou graag 10 euro winnen, zodat ik zelf geen extra geld moet bijleggen voor leuke snufjes op TorchCraft te kunnen kopen, ik heb toch al een paar 100 Euro aan MineCraft lopen te besteden, dus het word tijd om 's iets te winnen ;)

 

Wie volgens mij moet winnen:

 

- spaghettisliert, omdat hij net jarig is, ik vind dat hij het echt wel verdiend ;)

 

Wow bedankt!  :lol:

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...