Spring naar bijdragen

10 euro giveaway op torchcraft


SimonRotHont

Aanbevolen berichten

Jongens, ik weet niet wat iedereen raar doet. Maar ik geef geen giveaway op een server waar ik banned was, 1 weekje rust.

Ik begrijp Ruben dat je skir bent maar je hoeft niet zo te gaan huilen

en dit bedoel ik met wie ik t gun

ik maak een lijst met alle spelers en ga dan live random kiezen, je weet nu wel wie er niet in de lijst komen.

kijk spagethhie, hij gelooft me gewoon als ik zeg dat het even moet wachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jij eens gaat tellen hoeveel inschrijvingen er zijn :)

denk jij dat mij t boeit dat ik 2 mensen eruit gooi die zich zo skir gedragen.....

Het balt me niks of jij mij unsubt aangezien toch niemand je meer mag na die faal 1vs1 van jou.

 

Vanavond 7 uur komt stream voor 10 euro giveaway

Link krijgen jullie zo te horen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat Simon toch gewoon met rust. Hij wil graag die 10 euro weggeven. Dit had hij ook niet kunnen doen. Wees blij dat iemand zo aardig is, en dit wil doen, maar ga het dan niet afkraken. Ik snap wel dat Simon graag wil weten wie hij die 10 euro geeft, is ook wel logisch.

 

Dus please hou het ff rustig, organiseer anders zelf zo'n giveaway.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat Simon toch gewoon met rust. Hij wil graag die 10 euro weggeven. Dit had hij ook niet kunnen doen. Wees blij dat iemand zo aardig is, en dit wil doen, maar ga het dan niet afkraken. Ik snap wel dat Simon graag wil weten wie hij die 10 euro geeft, is ook wel logisch.

 

Dus please hou het ff rustig, organiseer anders zelf zo'n giveaway.

 

Mee eens! Als ik een giveaway zou doen zou ik het ook niet aan iemand geven die mij alleen maar aan het afkraken is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jij eens gaat tellen hoeveel inschrijvingen er zijn :)

denk jij dat mij t boeit dat ik 2 mensen eruit gooi die zich zo skir gedragen.....

Het balt me niks of jij mij unsubt aangezien toch niemand je meer mag na die faal 1vs1 van jou.

 

Vanavond 7 uur komt stream voor 10 euro giveaway

Link krijgen jullie zo te horen

Beetje mensen skir noemen haha, ik snap wel waarom je zoveel bans hebt hopelijk krijg je er nog forum ban bij.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat Simon toch gewoon met rust. Hij wil graag die 10 euro weggeven. Dit had hij ook niet kunnen doen. Wees blij dat iemand zo aardig is, en dit wil doen, maar ga het dan niet afkraken. Ik snap wel dat Simon graag wil weten wie hij die 10 euro geeft, is ook wel logisch.

 

Dus please hou het ff rustig, organiseer anders zelf zo'n giveaway.

 

Sorry maar de bedoeling van een giveaway is toch juist het niet weten (random) aan wie je het weggeeft? Anders kan je even goed op voorhand al beslissen aan wie je het gaat weggeven, iedereen laten meedoen en laten subscriben, om dan vervolgens het aan één van je vrienden weg te geven. Wat ik wel snap is dat wanneer je mensen je bijvoorbeeld gaan uitschelden je die uit de lijst haalt. Dit was SimonRoHond dan waarschijnlijk ook gewoon van plan (en als bewijs het te livestreamen.) :)

 

Het is dan weliswaar ook weer logisch dat hij wat afgekraakt wordt wanneer hij niet veel van zich laat horen; het lijkt alsof de giveaway niet doorgaat en hij scamt. Wat ik dan nog het ergste vond is dat Simon zelf mensen een soort van gaat uitschelden en zegt dat Ruben faalt vanwege zijn PvP skills?

 

Hij is overigens ook alweer veel te laat met de uitslag, maar daar kan je natuurlijk niet over klagen aangezien het al mooi is dat hij überhaupt 10 euro weggeeft, dus geduld is een schone zaak!

 

Ps. Begrijp me niet verkeerd, no hate simon, vind het wel zeer nice dat je dit doet! ;)

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...