Spring naar bijdragen

Spaghettisliert3


Spaghettisliert3

Aanbevolen berichten

Spam zijn veel nutteloze of zinloze toevoegingen die snel achter elkaar gezegd worden zonder dat de lezer zich er ook maar iets van aan trekt.

In dit geval is dat dus niet zo.

Ik snap wat je bedoeld, maar het is geen spam :P

Als je het woord spam letterlijk wilt nemen dan zit je zelf fout.

Helaas is het woord 'spam' officieel: ongewenste email (meestal met commerciële doeleinde).

Tevens gebruik je rare toevoegingen aan je uitleg als "zonder dat de lezer zich er ook maar iets van aantrekt". Als het spam is kan de lezer zich daadwerkelijk zich aantrekken (ongewenst).

- Laten we ook niet hier verder een discussie over houden. Heeft geen zin en totaal niet ontopic.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het woord spam letterlijk wilt nemen dan zit je zelf fout.

Helaas is het woord 'spam' officieel: ongewenste email (meestal met commerciële doeleinde).

Tevens gebruik je rare toevoegingen aan je uitleg als "zonder dat de lezer zich er ook maar iets van aantrekt". Als het spam is kan de lezer zich daadwerkelijk zich aantrekken (ongewenst).

- Laten we ook niet hier verder een discussie over houden. Heeft geen zin en totaal niet ontopic.

ik wil jullie ook een weetje laten weten: wisten jullie dat een bug letterlijk insect betekent dat komt omdat voor de oorlog er computers waren die een hele gymzaal vullde , in zo,n computer kwam een hele grote nachtvlinder vast te zitten daardoor kwam er dus een 'systeemfout' en daarom word zo,n 'systeemfout' vaak een bug genoemd een insect dus ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou maar uitkijken ^_^

 

ik wil jullie ook een weetje laten weten: wisten jullie dat een bug letterlijk insect betekent dat komt omdat voor de oorlog er computers waren die een hele gymzaal vullde , in zo,n computer kwam een hele grote nachtvlinder vast te zitten daardoor kwam er dus een 'systeemfout' en daarom word zo,n 'systeemfout' vaak een bug genoemd een insect dus ;)

 

 

Wauw. Even kijken op er geen nachtvlinder in mijn computer zit.

 

 

ik zou maar uitkijken ^_^

jullie hadden dit best in het graphoek deel gezet ik lach me te pletter gewoon zo een grapig feitje :):D  :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Spaghetti echt zielig eigelijk, gwn mij laten bannen voor zogezegd x-ray alleen omdat jij het niet kunt

Wat is dat nu weer voor reden? Dus omdat ik geen killaura kan gebruiken ga ik jou laten bannen voor het gebruik van killaura? Er zullen vast wel bewijzen geweest zijn als je voor xray gebanned bent he...? :P

Btw nogmaals welkom spag, leuk dat je je voorstelde! :)

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 years later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...