Spring naar bijdragen

Wolven in Survival voor iedereen!


ChuckBug

Aanbevolen berichten

Hey TorchCrafters!

Zoals velen van jullie weten, zijn wolven bijna onmogelijk te vinden in Survival.

Ik zelf, ben ook gaan zoeken. Na 2 uur zoeken gaf ik het op, en maakte een ticket aan met de vraag waarom wolven zoooo moeilijk te vinden zijn. Hierop kreeg ik 2 antwoorden, 1 antwoord en 1 oplossing.

Honda Girl, een moderator vertelde me waarom wolven weinig spawnen in Survival. Dit verklaarde en antwoorde een hoop van mijn vragen. Bedankt!

En Pixiio, deed er een leuk extraatje bij.

Want vanaf nu, zijn de spawn eieren voor wolven toegevoegd in de dierenwinkel bij de spawn. Ze zijn voor iedereen verkrijgbaar, en blijven er voor een hele lange tijd!

Je kan ze krijgen door naar de spawn tegaan, en dan naar de dierenwinkel te lopen. Of je typt in-game "/warp dierenwinkel", en bent er meteen.

Persoonlijk vind ik dit een leuke aanvulling, aangezien sommige spelers ook wolven zoeken en die dan ze niet weten te vinden.

Dus ja, ik wou het nieuws gewoon even verspreiden zodat iedereen op de hoogte blijft.

Ik ga maar weer eens sparen voor een spawn ei :D

Cheersss

ChuckBug

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooh! Honden spawn eggs te koop?? Ik weet zeker dat er een hele hoop spelers zijn die daar al eeuwen op wachten! Zelf heb ik honden gevonden in mijn tijd als user, er was toen een bos waar ze spawnde. Soms als ik ze vond heb ik ze ook wel verkocht. Er waren laatst een aantal mensen die mij vroegen of ik ze nog had, maar helaas kan ik ze nergens meer vinden :(. Ik zal nu maar snel een paar eieren vpor die mensen kopen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even offtopic, wat gaat er gebeuren als je in 1.8 spawners kan veranderen met spawn eggs (werkt in survival mode)? Denk aan de creeper spawners op pvp en de villager spawners op survival

Zou leuk zijn als 1.8 binnen afzienbare tijd uit zou komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...