Spring naar bijdragen

ArcheAge


Lobkestar

Aanbevolen berichten

ArcheAge_Logo_zps3cf36cdf.png

ArcheAge is een open-world sandbox game die recent is uitgekomen in Europa. In ArcheAge kan je je eigen dier opvoeden, je weg vechten door dungeons, het besten armour maken, je eigen huis bouwen, een schip varen, land claimen voor je faction en meer!

 

In ArcheAge kun je kiezen uit vier verschillende rassen (binnen kort 6). Elk ras heeft zijn eigen specialiteit, vrienden en vijanden. Er zijn tien verschillende classes waarvan je er drie kan kiezen. Zelf speel ik als Elf op de Shatigon server. Mijn classes zijn Shadowplay, Archery en de derden weet ik nog niet.

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oehhh +1 Lobkestar!

 

Archeage is in princiepe een hele grote "MMORPG Sandbox" game waar je alles kan doen wat je maar wil. Je kan zelfs alle classes combineren die je maar wil. Uiteraard kan je kan grote bouw werken maken als Huizen, Farms, kastelen en zelf boten waar je zelf de zee op kan gaan om anderen te vissen, questen of Anderen te killen (pvp). Er gaan duizenden mensen op 1 server dus kom een kijkje nemen!

 

Mijn classes zijn : Shadowplay, Archery en vitalism. 

Ik ben dus DPS & Healer.

Mocht je het leuk vinden en even langskomen, ik heet Taantje ingame en zit op de Europese Eanna server!

 

( de game is FREE TO PLAY )

 

ZUeSaTT.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik heb de game zelf ook gespeeld, vond het in het begin wel leuk maar ik vond het al snel saai worden.

Dus vandaar ben ik er mee gestopt..

 

Zelf wist ik ook niet zo goed welke class ik moest pakken en vond het allemaal een klein beetje onduidelijk.

Als iemand hier misschien een tip voor heeft?

 

(Het liefst sterke PvP classes.)

 

-

xJustSmile

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...