Spring naar bijdragen

Hulp gezocht, probleem met laptop.


¶FreedomFighterNL™

Aanbevolen berichten

Beste mede Torchcrafters,

 

Ik heb sinds kort problemen met mijn laptop waardoor minecraft erop onspeelbaar is. Ik heb na veel "gegoogle" nog geen fix kunnen vinden. Dus misschien heeft iemand hetzelfde probleem ooit gehad en heeft dit weten te fixen. Probleem is dus dat wanneer ik mijn muis beweeg, mijn character automatisch als een gek in het rond kijkt en naar beneden. Muis eruit pluggen of trackpad uitschakelen heeft geen zin. 

 

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

 

-FreedomFighterNL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Freedomfighter:

 

1. zoals Pixiio al zegt, probeer een andere muis liefst indien mogelijk in een andere usb poort.

2. als het ALLEEN minecraft is, en nergens anders (probeer ook eens andere games) dan is het eventueel aan te raden MC helemaal te verwijderen (incl config files en alle mods die je geinstalleerd hebt. en MC opnieuw te installeren. (en begin dan te spelen in 1,7 ipv 1.8)

3. zelfde geld voor JAVA, (misschien zelfs beste als je tot deze stappen (2 en 3) moet overgaan om het allemaal tegelijk te doen, zowel java compleet verwijderen alsook MC en dan herinstallatie te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey FreedomfighterNL!

 

Ik heb dit probleem soms als ik per ongeluk het touchpad van mijn laptop aanraak terwijl ik met mijn externe (usbpoort) muis beweeg. Verder heb ik het ook soms als er een haartje of wat vuil voor het infraroodoog van de muis zit. Als dit allebei niet het geval is, moet je eens op zoek gaan naar een manier om de installatiesoftware van je muis te herinstalleren.

 

groet,

dennive

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Freedomfighter:

 

1. zoals Pixiio al zegt, probeer een andere muis liefst indien mogelijk in een andere usb poort.

2. als het ALLEEN minecraft is, en nergens anders (probeer ook eens andere games) dan is het eventueel aan te raden MC helemaal te verwijderen (incl config files en alle mods die je geinstalleerd hebt. en MC opnieuw te installeren. (en begin dan te spelen in 1,7 ipv 1.8)

3. zelfde geld voor JAVA, (misschien zelfs beste als je tot deze stappen (2 en 3) moet overgaan om het allemaal tegelijk te doen, zowel java compleet verwijderen alsook MC en dan herinstallatie te doen

 

Het rare is dat hij voorheen gewoon met mijn huidige muis werkte. Geprobeerd met vier andere muizen en helaas hetzelfde probleem. Het is ook alleen op minecraft. Java had ik al opnieuw geinstalleerd en zelfs oudere versies getest. Wat ik wel kan doen is minecraft opnieuw installeren. 

 

Maar ik denk dat het ligt aan mijn software of gpu drivers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn neefje had het zelfde probleem en dat lag aan zijn videokaart settings, ik weet niet of je nvidia hebt. maar dit zijn de settingsbebnJrI.jpg;

hopelijk helpt jou dat ook :P, (zijn niet mijn settings maar van iemand die het zelfde probleem had)

 

 

anders misschien je videokaart een updaten? 

 

mvg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...