Spring naar bijdragen

jelle2b

Aanbevolen berichten

Hallo! Ik ben jelle2b of zeg maar gewoon Jelle!

Ik zal hieronder wel even uitleggen wie ik ben etc

Ik ben Jelle ik speel nu zo'n jaar op TC en speel voornamelijk PvP

Hoe Het Begon.

Toen ik van een vriend van mij het IP Adres van Torchcraft kreeg heb ik dat natuurlijk meteen uitgetest! In die tijd was ik wel nog Noob :P maar ik kwam binnen een maandje/3 weken in de Faction RedDevils. het was een kleine Faction met een Fhome waarbij ik vlakbij mijn "Base" had gebouwd, dit bestond uit een paar Chesten onder de grond dat als je 1 dirt blokje weghaalde je een chest vond daar. De Fhome was toen een klein huisje met een spoorlijn erin (waarvan ik niet wist wat het was) en ik was ook volgende dag gelijk uit de Faction gekickt. Ik heb daarna een hele tijd nog in DarkNight gezeten waarbij ik nog steeds dat kleine baseje had van mijn begintijd die ik toen ging uitbreiden maar helaas toen is gegriefd.

Ik heb hierna nog een hele tijd in de Faction Unicorns en toen werd de naam veranderd in ........... (Vergeten) en daarna in WatchDogs uiteindelijk ben ik die geleafd omdat ik het niet meer leuk vond om in die Faction te zitten. Ik heb toen gevraagd of ik in Moria mocht en dat mocht ! Ik heb daar nu al veel leuke dingen mee gemaakt en de Faction bevalt me goed!

Survival.

Ik ben ook een periode soms op Survival geweest ik heb hier mijn kleine huis opgebouwd en natuurlijk gemind gehakt etc etc etc. Verder valt hier niet veel over te vertellen behalve dat ik in regio Hammer5 woon waar ik op het begin een huisje had vlakbij ska212121.

Dit was wel zo'n beetje het belangrijkste wat ik te vertellen had natuurlijk speel ik soms nog op Kit-PvP en op Prison soms maar PvP het meeste!

Ik hoop dat jullie van mijn verhaal hebben genoten!!

Groetjes Jelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...