Spring naar bijdragen

Koning_Dwergkip (Update na 5 jaar)


Dwergkip

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Dwergkip, oftewel: Joris

Dwergkip is een gamenaam die ik al een jaar of 10 gebruik. Omdat dit ten eerste een Nederlandse naam is en ook nog eens erg origineel is het bijna nooit dat deze naam bezet is.
En is dit wel het geval dan weet ik dat ik er al een account heb, haha.
Nadat ik zelf mijn skins ging maken bedacht ik me dat een Koning Dwergkip veel leuker was.
Zo heb ik mijn naam dus vorig jaar veranderd naar Koning_Dwergkip.

Ik ben 25 jaar en speel al sinds 2010 minecraft.

Ik ben in 2014 Torchcraft gejoined, dus ik ga alweer een tijdje mee. Ik speel nooit volle jaren, altijd maar korte intensieve periodes. Maar nu ik eindelijke een doel heb om te maken zal ik waarschijnlijk wel wat langer blijven spelen.
De server is na al die jaren nog steeds populair en erg druk, dat is heel fijn om te zien.  (Goed bezig Staff van Torchcraft!)

Verder heb ik 2 jaar geleden mijn studie Engineering op MBO afgerond en ben daarna doorgegaan naar het HBO om hier Industrieel Product Ontwerpen te studeren.
Daarnaast ben ik sinds 2 jaar fanatiek Dungeons & Dragons Speler en heb een bijbaantje voor de zaterdag en doordeweekse avonden om mijn studie te bekostigen.
Naast het sociale roleplaying-spel D&D speel ik ook normale games op de PC, Naast Minecraft speel ik veel Killing Floor, Pubg, Apex en Rocket League met vrienden.

Verder:

Muzieksmaak: Rock, Hardrock (Paramore, Simple Plan, Volbeat, Iron Maiden etc)

Anime?: Jazeker, Vanalles, maar mijn favorieten zijn One Piece, Naruto en Fairy Tail.
 

Mocht je nog wat meer weten; don't be shy :)

Greetings.
Joris

bewerkt door Dwergkip
Out-dated
  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik ben Dwergkip, oftewel: Joris

Dwergkip is een gamenaam die ik al een jaar of 8 gebruik.

 

Ik ben 20 jaar en speel al sinds 2010 minecraft.

Vaak speelde ik in allerlei servers of was admin in servers van vrienden.

Na een halfjaar-jaar niet meer gespeeld te hebben wilde ik weer is spelen en zo kwam ik bij deze server terecht.

Ik vind het een leuke server, gezellige mensen en eigenlijk altijd wel iemand online. De economy in survival is erg gaaf. Alleen de lagg zo af en toe is verschrikkelijk irritant.

Blijkbaar was het vroeger beter. Maar ik vind niet dat je zo moet kijken naar hoe het was.

Verder hou ik van gamen (obviously), ik doe aan kickbox en ga graag met vrienden de stad in op een zaterdag avond.

 

Muzieksmaak: Rock, Hardrock

Films: Actie, Comedy, Horror

Anime?: Jazeker, Vanalles, maar mijn favorieten zijn One Piece, Naruto en Fairy Tail.

Opleiding: Middenkader Engineering

Games: League of Legends, DayZ, Minecraft, Call of Duty

 

Mocht je nog wat meer weten; don't be shy, just ask :)

Greetings.

Joris

Ik houd ook van die Anime's :D

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...