OracleOne 8 Bericht rapporteren Geplaatst 6 oktober 2014 Hey allemaal, Ik ben Remco, 22 jaar en kom uit Limburg. Speel sinds Mei op TC maar door een slechte start hier heb ik de eerste periode niet echt gespeeld. Sinds een maand of 2 ben ik weer actief. Ik speel voornamelijk op Skyblock. (De server waar je overdag de bedelchat hebt) Als ik zin heb om te minen vind je me op Prison en als ik wil bouwen vind je me op Survival. Denk dat dit zo ondertussen wel genoeg is 1 ¶FreedomFighterNL™ > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Wesrefresh 17 Bericht rapporteren Geplaatst 15 december 2014 na welkom:P je was er all maar toch 1 OracleOne > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
OracleOne 8 Bericht rapporteren Geplaatst 20 december 2014 Ja maar beter laat dan nooit Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
MissSnoezePoes 38 Bericht rapporteren Geplaatst 20 december 2014 HI superdeejee Inderdaad beter laat dan nooit , Dus bij deze have Fun op de server. gr SnoezPoes 1 Asskicker > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
DavidClaassens17 15 Bericht rapporteren Geplaatst 4 januari 2015 Welkom! Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
OracleOne 8 Bericht rapporteren Geplaatst 9 mei 2015 Sinds een paar dagen gaan we verder onder de naam OracleOne Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Everttwix 115 Bericht rapporteren Geplaatst 9 mei 2015 Een warm welkom! Ik kom je tegen op Prison. See you there! Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites