Spring naar bijdragen

Account giveaway


✪GamePlay✪

Aanbevolen berichten

Hey Guys :D

 

Ik ben sinds kort een YouTube account begonnen.

Ik zal jullie even het linkje naar mijn kanaal geven : www.Youtube.com/user/xgameplaypro16

Hierop ga ik onder andere gameplay uploaden van Minecraft (PS4 & PC), Destiny, Call of Duty, Battlefield, wat random moeilijke of grappige games, en nog veel meer!

 

Ik heb nu pas 1 video erop staan, waarin ik wat advies vraag om te weten wat jullie graag zien.

Ik wil graag groter worden met mijn account om betere en leukere video's te kunnen maken voor zo veel mogelijk mensen.

Nu heb ik iets leuks bedacht. Zodra ik de 100 abbonees aantik, ga ik een Minecraft account weggeven. Met 1 klein extratje, VIP op PvP. Ik zou het erg leuk vinden als jullie een kijkje nemen op mijn kanaal en even op de abboneerknop drukken. Ik ga mijn best doen om leuke video's te maken, waar ik best wel zeker van ben dat dat gaat lukken. Maar niet zonder jullie hulp!. Ik zou graag wat hulp van jullie willen. Het leek me erg leuk om samen met jullie video's te maken, zoals PvP video's, skyblock video's en misschien ook wel wat andere games :P. Het lijkt me namelijk erg leuk om met jullie samen wat te kunnen bereiken in dat YouTube wereldje. Ja het is groot en moeilijk om er je plek in te vinden, maar met jullie hulp, en lang proberen moet er toch hoop zijn om dat waar te kunnen maken.

Bedankt voor jullie tijd en ik zie jullie wel weer verschijnen op TC!

 

- xGamePlayPro

 

P.S Ik zoek nog ervaren skyblockers die mijn eiland willen joinen :wub:

 

® UPDATE ®

er is nu even een vid aan het uploaden, ik heb de video die erop stond verwijderd om even een vid te maken waar ik wat meer in uitleg. Staat er over ongeveer 10 mins op guys!

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ey man, Leuk dat je een youtubekanaal bent begonnen. Ben benieuwd hoe het gaat worden.

 

Wel even iets te melden over je video. 

Zelf vind ik het altijd heel storend als er iemand met een ruisende microfoon zit, bij jou is dit ook het geval.
Misschien dat je kan overwegen een nieuwe, niet-ruisende microfoon aan te schaffen? Is veel fijner om naar te luisteren en waarschijnlijk zijn je kijkers het daar mee eens.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi xGamePlayPro!

 

Ik denk dat je me nog wel kent  ;).

 

+1 abonnee voor je kanaal, wel raar dat ik je eerste video niet kan zien  :P.

 

Ik zou graag meedoen voor een MineCraft account, mijn neefje is net 6 dus misschien vind hij het wel leuk om te hebben! (Ik weet het niet zeker, misschien vind hij driehoeken wel veel leuker  ^_^)

 

Met heel veel groetjes,

 

spaghettisliert3  :lol:

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...