Spring naar bijdragen

100 Abbonees bereikt, op mysterieuze wijze!


✪GamePlay✪

Aanbevolen berichten

Hey guys!

 

Ik heb op een hele mysterieuze wijze, de 100 abbonees bereikt en ik snap er maar niets van.

2 uur geleden zat ik nog rustig skyblock te spelen. Ik keek even op mijn YouTube account en had nog 32 abbonees. Ongeveer een uur later, keek ik weer en het waren er ineens 92!. Toen had ik even rustig mijn avondeten naar binnen gewerkt, en nam nog een kijkje en ja hoor, ik had er ineens 122?!?!. Is dit legit, is dit een bug, is het een glitch of wat dan ook, ik weet het niet! Misschien dat 1 van jullie het me kan uitleggen, of verklaren. Ik geloof het zelf nog niet, maar het zou zomaar waar kunnen zijn. Andere mensen die ook op mijn kanaal keken zagen ook dat ik er 122 had nu i.p.v 32. Raar, maar waar! Misschien kunnen jullie me helpen dit mysterie op te lossen, want misschien is het wel een bug, en misschien is het wel legit! Omdat deze vraag nog niet is beantwoord, wacht ik nog even tot morgenmiddag met de accountgiveaway, zodat ik zeker weet dat het legit is. Zo niet, dan moeten we met zijn alle nog rustig afwachten totdat ik de 100 heb bereikt. Ik ben benieuwd of jullie me wat meer wijs kunnen maken! Hier een linkje naar mijn kanaal, voor sommige mensen staat er nog 122 abbonees, bij andere weer 75 en ook weer bij andere 92. Vertel me even wat er bij jullie staat, na een paar keer de site te hebben gerefreshed en dan komen we misschien tot een conclusie.

 

www.youtube.com/user/xgameplaypro16

 

- xGamePlayPro

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is inderdaad best wel vreemd. Ik weet dat er abonneer bots zijn, maar de enige die ik daarvan ken is dat niemand meer kan abonneren. Ik heb zelf ook een youtube kanaaltje, klik maar eens op mijn banner. :)

hz reclame ;p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook een YouTube kanaal, als je naar je account gaat en dan boven je banner staat abonnees, klik daar op en je kan zien of het wel echte mensen zijn. Bijvoorbeeld door te kijken nar namen. Als dit echt een bug is moet je je mail checken, en dan kijken bij sociaal, als dan de heleboel vol staat gespamt met: bijvoorbeeld mgames heeft op de geabonneerd op YouTube!

Btw: sorry als dit al een keer is genoemd

-Mervin (amzow)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...