Spring naar bijdragen

Ben jij de skyblocker die ik zoek?!


✪GamePlay✪

Aanbevolen berichten

Hey guys!

 

Nice, het nieuwe skyblock gedeelte. Ik kreeg snel reactie en het was gelijk geregeld!

Ik was namelijk opzoek naar het skyblock gedeelte, maar dat was er nog niet!

Nu het er is, ik ben opzoek naar een 4e inwoner voor op ons eiland. Samen met MichielJong98 en Dokuru zit ik op een mooi eiland, met veel verschillende bouwstijlen en prachtige werken.

Maar.... er is nog 1 plekje over, en die wil ik graag aan 1 van jullie kunnen geven!

Er zitten een paar regeltjes aan verbonden, 1. Wees actief 2. Hou de chests netjes 3. Je moet veel fantasie hebben!

 

Lijkt het je leuk om bij ons op het eiland te komen? Vul dan dit formulier hier beneden in en misschien ben jij onze nieuwe inwoner!

 

  • Ingame Naam
  • Leeftijd (lieg hier niet over, is nutteloos)
  • Waarom wil je joinen?
  • Hoelang speel je al Minecraft?
  • Wat is je donator rank?
  • Heb je veel ervaring met skyblock?
  • Waarom denk je dat jij onze 4e inwoner moet worden?

Ik hoor graag snel van jullie, en tot de volgende keer :P

 

- xGamePlayPro

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steff1002

Ik wil joinen omdat ik van een ander eiland ben gekickt en hij mijn 9 iron blocks heeft gestolen

Ik speel al ongeveer 3 jaar minecraft

mijn rank isuser omdat mijn ouders minecraft onzin vinden :(

ik heb aardig wat ervaring met skyblock ben ook veel online

Ik moet jullie 4e inwoner worden omdat ik veel kan toevoegen aan het eiland ik ben meestal een werker en een goede bouwer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ey Joey je kent mij wel. Ik zou graag skyblock met je doen. Ben 15 jaar. Ik wil graag joinen omdat ik zin heb om een mooi groot eiland te maken met wat meer mensen.ik speel 2 jaar mc. Ik heb geen rank op skyblock. Heb vroeger toen skyblock net nieuw was met wat andere het grootste eiland gemaakt maar, die hebben we kapot gemaak omdat niemand meer speelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ingame Naam: Rubencool10

Leeftijd: 14 jaar

Waarom wil je joinen: Ik zoek al lang een leuk, gezellig & actief groepje om gezellig mee te skyblocken! Ik zal doordeweeks niet zo veel online zijn aangezien ik ook druk met school ben maar in het weekend ben ik van de partij!

Hoelang speel je al Minecraft: Uhm 3 jaar of zo? Waarvan dik 2 jaar op TC.

Wat is je donator rank: Godlike :)

Heb je veel ervaring met skyblock: Ja, ben goed met redstone en bepaalde skyblock technieken maar die glitches met rails etc. heb ik me niet in verdiept aangezien ik toch wel graag "fair" speel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...