Spring naar bijdragen

Nog 1 plekje over! Ervaren skyblocker gezocht!!


✪GamePlay✪

Aanbevolen berichten

Hey jongens,

 

de laatste keer dat ik een form postte voor mensen, om hun de kans te geven om op mijn eiland te komen ging het niet helemaal zoals ik wou. Mensen die ik invite kwamen 1 keer online en daarna zowat niet meer. Waar ik echt naar zoek is nog 1 iemand die echt veel online is en ons ook echt kan helpen op ons eiland. Niet iemand die 1 keer per dag 1 uurtje online is. Ik ben opzoek naar een soortvan hardcore Skyblocker :rolleyes:

 

Ik geef jullie de kans om hier een application (sollicitatie) neer te zetten, om mij te overtuigen dat jij op ons eiland hoort! Tot nu toe zitten we op het eiland met Sjorsbooijink, Dokuru en misschien jij!

 

Vul deze vragen goed en uitgewerkt in, geen antwoorden van 1 zin als er bijvoorbeeld staat : "Waarom denk je dat jij onze 4e inwoner moet worden?". Doe jullie best!

 

  • Ingame naam
  • Leeftijd (lieg hier niet over, heeft geen zin want ik kom er wel achter of je volwassen genoeg bent of niet.)
  • Ben je actief? zo ja, hoeveel uur per dag?
  • Waarom wil je joinen?
  • Hoelang speel je al Minecraft?
  • Ben je creatief?
  • Wat is je donator rank?
  • Heb je veel ervaring met skyblock?
  • Waarom denk je dat jij onze 4e inwoner moet worden?

Hier 2 foto's van ons eiland. Het is nog vol in de bouw.

http://imgur.com/ZTh4eGR

http://imgur.com/mecn6M7

 

Onderschat onze bouwstijl niet. Je moet vol fantasie zitten.

 

- xGamePlayPro :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • LeMounirr
  • 15
  • Yes sir, 2 á 3 uurtjes. Weekend meer, vakantie hardcore  :wub: 
  • 1. Aangezien jij Commentary's maakt, wat ik ook van plan ben om te doen
  • 2. Skyblock in je 1e is saai, daarom lijkt dit me een mooie kans. 
  • Een jaar of 2? Denk ik.. 
  • Best wel, niet de beste in bouwen maar het word geen cobblestone huisje. 
  • Ik heb een vip++ rank op PvP.
  • Behoorlijk!
  • Zoals ik al zei, Skyblock in je 1e spelen is saai. Verder ken ik de andere inwoners ook!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ingame naam: Dwergkip
  • Leeftijd: 20
  • Ben je actief? Redelijk. Maandag en woensdag heel de avond, dinsdag en donderdag 2 uurtjes ofzo en zondag. Vrijdag en zaterdag moet ik vanaf volgende week werken
  • Waarom wil je joinen? Ik heb nog nooit skyblock gespeeld, maar het lijkt me een leuk iets om te doen
  • Hoelang speel je al Minecraft? Sinds 2010
  • Ben je creatief? Ik kan creatief zijn, als ik maar een idee of een suggestie heb
  • Wat is je donator rank? Godlike in Survival
  • Heb je veel ervaring met skyblock? Nee XD
  • Waarom denk je dat jij onze 4e inwoner moet worden? Omdat ik Dwergkip heet ^^
  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ingamenaam: duskim

leeftijd:12

actief?:ja elke dag 3 uur 

joinen? ik wil graag joinen omdat de gene op wiens eiland ik zat me heeft gekickt voor een andere speler en diegene liegt over van alles.

ik speel al 3,5 jaar minecraft ik ben redelijk pro in minecraft AAN HET WORDEN.

ik ben creatief en ook orgineel ik verzin me eigen bouw werk niet van google af want dat is laf.

ik heb vip++ gekocht vorig jaar.

ik ben begonnen met skyblock toen ik minecraft begon te spelen en dat speel ik nogsteeds actief.

ik denk dat ik de 4de inwoner kan worden omdat ik graag help met projecten en als er een project is dan bouw ik eraan door en ga ik niet een ander project doen en wat ik al zei is dat ik creatiev en orgineel ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ingame naam: Masair32
  • Leeftijd: 19 Jaar(en)
  • Ben je actief? zo ja, hoeveel uur per dag?: was even offline, maar ben vaak actief en als ik iets begin te bouwen stop ik er pas mee als ik klaar ben (weekend 2 á 3 uur per dag, doordeweeks 1 á 2 uur per dag (behalve op donderdag))
  • Waarom wil je joinen?: Heb vroeger veel survival gespeeld en een tijdje skyblock en heb weer zin om een project te beginnen
  • Hoelang speel je al Minecraft?: 3,5 Jaar denk ik, kan mijn turf lijst ff niet vinden XD
  • Ben je creatief? Ook al zeg ik het zelf Ja. (Bouwstijlen: Modern, Medival, voertuigen 
  • Wat is je donator rank?: Survival: GOD++, Vanilla , Mischien koop ik ook een rank op Skyblock
  • Heb je veel ervaring met skyblock?, Paar maanden gespeeld op TC, en nog wat op andere servers met vrienden
  • Waarom denk je dat jij onze 4e inwoner moet worden?, Ik kan goed bouwen, Ik ben bekend met de meeste minecraft termen en ik heb weer zin in een avontuurt op MC
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...