✪GamePlay✪ 19 Bericht rapporteren Geplaatst 11 oktober 2014 Hey Guyss Ik ben Joey, ookwel xGamePlayPro. Ik ben 16 jaar en woon in Zuid-Holland. Ik doe HAVO en zit in de 4e, ben blijven zitten. Mensen noemen me altijd een hipster, ooit zullen jullie me wel zien op mijn YouTube kanaal : www.youtube.com/user/xgameplaypro16 Ik speel al een aantal jaar Minecraft en de eerste server waar ik op speelde was TC. Ik speelde voodat ik het kocht altijd de cracked versie in creative maar dat werd echt saai, dus ik ging maar Minecraft kopen. Over mijn privéleven heb ik niet veel te vertellen want daar zal niet veel interessants in te vinden zijn (Niets wat jullie aangaat tenminste ) Games die ik op de PC speel : - Minecraft - Garry's mod - DayZ - Clash of Clans - Left for Dead 2 - No more room in hell Games die ik op de PS4 speel : - Minecraft PS4 edition - P.T (hiervan scheet ik bijna in mijn broek, kijk maar op YouTube en dan ben je het met me eens.) - Call of Duty Ghosts - Destiny - The Last of Us Jullie kennen me denk ik wel al, maar vond dit even leuk om te doen. Bedankt voor het lezen. Byeee - xGamePlayPro Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
xStrafeZx 104 Bericht rapporteren Geplaatst 11 oktober 2014 Welkom dan mr hè Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Spaghettisliert3 1398 Bericht rapporteren Geplaatst 11 oktober 2014 Welkom op TorchCraft! Ik hoop dat je een fijne tijd tegemoet gaat en veel avonturen gaat beleven! Geniet van je eerste dagen! :3 xD Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
✪GamePlay✪ 19 Bericht rapporteren Geplaatst 11 oktober 2014 xDD Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Dwergkip 95 Bericht rapporteren Geplaatst 12 oktober 2014 Welkom, haha DayZ is nog steeds een leuke game om te trollen als je met meerdere bent Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
✪GamePlay✪ 19 Bericht rapporteren Geplaatst 12 oktober 2014 klopt ik heb alleen geen vrienden die het ook spelen, speel jij het ook? Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
pontis 153 Bericht rapporteren Geplaatst 12 oktober 2014 Hi! Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Dwergkip 95 Bericht rapporteren Geplaatst 12 oktober 2014 Yup ik speel het af en toe met 2-3 vrienden, maar vaak ook alleen. Ik blijf de hoop houden dat er nog friendly mensen zijn, maar elke keer dat ik een kos krijg verlies ik die hoop Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
BelgiumFury 70 Bericht rapporteren Geplaatst 12 oktober 2014 in survival zijn er nog vriendlijke mensen maar anders... Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Rakker20 95 Bericht rapporteren Geplaatst 13 oktober 2014 in survival zijn er nog vriendlijke mensen maar anders... Op PvP niet?!? Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
rubenvanbeek12 0 Bericht rapporteren Geplaatst 9 december 2014 ) Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
damian2000 17 Bericht rapporteren Geplaatst 9 december 2014 Ik kende je al een tijdje, maar alsnog welkom !! Nog veel plezier op TorchCraft Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
ralphs 7 Bericht rapporteren Geplaatst 9 december 2014 Hoi ik ben ralfiey ik kende je nog niet maar welkom xGamePlayPro! Door deze pagina weet ik wie je bent. Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
ralphs 7 Bericht rapporteren Geplaatst 9 december 2014 Hoi ik ben ralfiey ik kende je nog niet maar welkom xGamePlayPro! Door deze pagina weet ik wie je bent. Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
fireclaw20 5 Bericht rapporteren Geplaatst 13 december 2014 Welkom op Torchcraft ;D Have fun! Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
OracleOne 8 Bericht rapporteren Geplaatst 20 december 2014 Welkom op Torchcraft Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
MissSnoezePoes 38 Bericht rapporteren Geplaatst 20 december 2014 xGamePlayPro. Hoi eet je ook graag visjes? ik ben er dol op . We kennen elkaar niet ,maar bij deze veel Mc plezier op TC. Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites