✪GamePlay✪ 19 Bericht rapporteren Geplaatst 11 oktober 2014 Hey Guyss Ik ben Joey, ookwel xGamePlayPro. Ik ben 16 jaar en woon in Zuid-Holland. Ik doe HAVO en zit in de 4e, ben blijven zitten. Mensen noemen me altijd een hipster, ooit zullen jullie me wel zien op mijn YouTube kanaal : www.youtube.com/user/xgameplaypro16 Ik speel al een aantal jaar Minecraft en de eerste server waar ik op speelde was TC. Ik speelde voodat ik het kocht altijd de cracked versie in creative maar dat werd echt saai, dus ik ging maar Minecraft kopen. Over mijn privéleven heb ik niet veel te vertellen want daar zal niet veel interessants in te vinden zijn (Niets wat jullie aangaat tenminste ) Games die ik op de PC speel : - Minecraft - Garry's mod - DayZ - Clash of Clans - Left for Dead 2 - No more room in hell Games die ik op de PS4 speel : - Minecraft PS4 edition - P.T (hiervan scheet ik bijna in mijn broek, kijk maar op YouTube en dan ben je het met me eens.) - Call of Duty Ghosts - Destiny - The Last of Us Jullie kennen me denk ik wel al, maar vond dit even leuk om te doen. Bedankt voor het lezen. Byeee - xGamePlayPro Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
xStrafeZx 104 Bericht rapporteren Geplaatst 11 oktober 2014 Welkom dan mr hè Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Spaghettisliert3 1398 Bericht rapporteren Geplaatst 11 oktober 2014 Welkom op TorchCraft! Ik hoop dat je een fijne tijd tegemoet gaat en veel avonturen gaat beleven! Geniet van je eerste dagen! :3 xD Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
✪GamePlay✪ 19 Bericht rapporteren Geplaatst 11 oktober 2014 xDD Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Dwergkip 95 Bericht rapporteren Geplaatst 12 oktober 2014 Welkom, haha DayZ is nog steeds een leuke game om te trollen als je met meerdere bent Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites