Spring naar bijdragen

Nationale TC boomplantdag


Dokuru

Aanbevolen berichten

Beste mede-Torchcrafters,

 

Afgelopen dagen is er veel discussie geweest over een hout probleem op Torchcraft.

Ik heb hiervoor een oplossing gevonden!
Laten we allemaal op vrijdag 24-10-14 (24 oktober 2014) allemaal saplings gaan planten. Dit doen we de hele dag.

Doordat we met z'n alle overal bomen gaan planten zal er geen hout probleem meer zijn.

Als je geen saplings hebt kun je dus nog sparen zodat je gereed bent op die vrijdag.

Als jij hier een voorstander van bent en laat het dan weten met onze slogan: #boomplantdag.

Samen gaan we voor een groener Torchcraft!

 

Gr, Dokuru

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dacht je van een region maken waarop niet gebouwd kan worden.

beginnend vanaf een redelijk lege vlakte omringt door wat kleine bergen.

Na een stuk lopen zal je verschillende bossen vinden, met elk bebost gebied zijn eigen soort hout.

Natuurlijk wel een beetje realistisch blijven en de spruce wood op besneuuwde bergtoppen planten.

 

Deze region eens in de maand resetten en het is opgelost.

Geen hout problemen, en er moet toch moeite gedaan worden om bij de bossen te komen voor je hout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dacht je van een region maken waarop niet gebouwd kan worden.

beginnend vanaf een redelijk lege vlakte omringt door wat kleine bergen.

Na een stuk lopen zal je verschillende bossen vinden, met elk bebost gebied zijn eigen soort hout.

Natuurlijk wel een beetje realistisch blijven en de spruce wood op besneuuwde bergtoppen planten.

 

Deze region eens in de maand resetten en het is opgelost.

Geen hout problemen, en er moet toch moeite gedaan worden om bij de bossen te komen voor je hout.

 

 

niet slim godlikes kapen heel die handel in 1.2.3 om

 

Dan pas ik mijn idee toch een beetje aan.

Maak het dat godlikes en elke andere rank die profiteren van snel kappen niets kunnen kappen in deze region.

Laat hun maar lekker rondvliegen over alle andere regions en daar alles wegpikken zoals ze al druk aan't doen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...

De man met de zeis, geen boom is veilig... xD

 

Maar ik snap het probleem met die bomen niet. Plant een rij saplings en gebruik bonemeal als je niet wilt wachten, je hebt binnen notime een heel bos geplant.

 

Over dat Godlikes het 1-2-3 zo omgekapt hebben, dat gaat niet op als je de bomen plant op je eigen claim. Zelf heb ik ook een claim met verschillende bomen erop.

 

Maar om terug te komen op het idee Dokuru waar het topic mee begon, ik vind het een leuk idee. Heb dit vroeger op school ook gedaan. Bomen plant dag! Mijn support heb je, ik begin alvast met sparen van saplings.

 

- Monk -

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Miauw  hoor ik bos en bomen ?

 

Als poesje vindt je me natuurlijk vaak in het bos waar ik op zoek ben na muisjes enz  :D .

 

Snap het hele probleem niet dat er hout tekort is.

 

Als iedereen een beetje mee werkt is dat er niet.

Kap je een boom er vallen genoeg saplings o de grond(kleine stekjes).

plant ze terug en hopa nieuw bos en je houd er nog over.

Ook kan je zo als Monk popo en ik het doen in een groepje ,

Ze op je eigen claim daar planten en je hebt voor altijd hout /bomen .

Is een kwestie van niet lui zijn en planten gewoon .

 

Ook wat er eerder hier boven vermeld wordt dat 

 

 kylenib       Geplaatst 18 november 2014 - 07:4

je mag zeggen nou maar het is zo godlikes kapen dit weg in een halfuurtje

 

 

Kylenib  dit klopt niet helemaal

 

ten eerste we hebben er voor betaald maar een hoop met die rang plaatsen ze wel terug. 

En hakken zelfs nog hout voor de laagste rangs af voor ze te helpen .

Velen hakken bomen maar half af , Gevolg halve bomen die ergens hangen .                                                     zijn veelal de mindere rangen ,      Of de spelers die op server komen en nog niks hebben .misschien  een idee dat ze bij begin bv 12 hout krijgen dan hebben ze al iets . 

 

Dus als iedereen nu bij zn eigen claim wat bomen zet en die steeds herplant is het probleem geen probleem meer.

En  wordt het weer wat groen

 

Maar waar mee Dokuru deze topic mee begon  herplant dag 

geen probleem ik doe mee 

En zou zeggen dan wel er mag die dag niks gekapt worden haha

katje-in-de-boom.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om 23:00 deed ik een oproep in de Survival chat voor spelers die een bos wilde op hun claim. Zoals verwacht hebben de (meeste) Godlikes al hun eigen bos.

 

Er was slechts 1 speler die wel wilde dat ik bij hem een bos kwam planten, maar helaas alleen zodat hij het kon kappen voor het hout. niet om terug te planten. "Laat maar, ik zoek wel een bos om te kappen".

 

Ik heb 5 stacks saplings geplant op willekeurige gebieden, en zal met willekeurige regelmaat op de chat aanbieden om te helpen met planten.

 

- Monk -

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was er gister niet maar doe mee.

En zo zie je maar dat het niet helemaal klopt .

 

We willen wel maar het moet van meer kanten komen .

Dus plant een boompje op je claim en mee en mee krijg je je eigen bos.

 

Probleem opgelost.

 

Good job monk .

volgende  keer  doe ik met je mee  :) Funny%20cat%20and%20goldfish.jpg

 

visjes love it   ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar mijn inzien is toch die auto replant plugin het beste.

Je kan ook altijd een eigen tree farm gaan bouwen als je geen bossen meer kan vinden omdat sommige spelers beetje lui zijn, maar oke. Elders kan ook nog zoals vroeger de /warp farms (denk dat dat de naam was) en daar je trees gaan farmen. Het probleem zit hem ook bij de meeste spelers niet erg veel zin hebben om te gaan zoeken in de map, er zijn eigelijk nog gigantisch veel bossen bij de randen van de map.

 

Maar dat jullie dit doen vind ik anderzijds wel knap!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...