Spring naar bijdragen

Leuke weetjes en berichten? Post ze hier!


Spaghettisliert3

Aanbevolen berichten

Hi TorchCrafters!

 

Ik kwam op het idee een topic te starten waar jijzelf leuke weetjes hebt gevonden! Dit kunnen dingen zijn over MineCraft, maar ook gewoon de raarste dingen die je tegen komt in een een boekje of tijdschrift! Ook kunnen actuele dingen uit het nieuws leuk zijn om hier te vertellen, het liefste wel leuke- en of grappige dingen!

 

------------------------------------------------------------------------ 

 

Het Vliegend Spaghettimonster 

 

Mijn leraar op school maakte een opmerking over een zogenaamd 'vliegend spaghettimonster', en ik ben even gaan opzoeken of dit echt waar was. Vrij snel kwam ik terecht op een Wikipedia pagina; Het bestond écht!

Zelf snap ik nog niet helemaal waar het nou voor dient, zover ik hierop las is het een god van het pastafarianisme. Ook zag ik iets over een mythe, hierin stond dat deze 'god' advies gaf aan de eerste piraat van de wereld; Money. Zo gaf hij aan hem 10 stenen met een liever-niet advies erop. Onderweg liet hij er 2 vallen, waardoor het er nog maar 8 waren.

 

Wil je meer over dit onzinnige 'vliegend spaghettimonster' lezen? Ga even naar: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster  ;)

 

 

Post hieronder gerust jou leuke weetjes!  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ooit is een Star Wars character verzonnen en deze op wikipedia gezet. Dit character werd geaccepteerd

zoek maar is op: Darth Tyrogue.

2 jaar later wilde ik een pagina maken over Dwergkippen.

Helaas vond de admin dat het onzin was. :(

 

 

Aw ik probeerde pooop toe te voegen aan de pagina. Als het zou lukken en het opgemerkt zou worden zou ik wikipedia ban hebben lool

 

 

Hier zie je al twee redenen waarom je nooit wikipedia zou moeten gebruiken als informatiebron 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...