Spring naar bijdragen

[Game] Vind jij onze opslag terug?


Xoezer

Aanbevolen berichten

Hoi Skyblockers,

 

Onlangs is onze shop verhuist naar een oud landhuis. Tijdens de verbouwing hebben Trekboer en ik een misrekening gemaakt voor de belasting van de vloer. Het werd zo druk in de shop dat de kelder tijdens de opening helemaal instorten.  Foutje, moet kunnen riep ik nog, maar Trekboer was er niet blij mee. “Het is een oude rommel kelder riep ik nog.” Maar het gezicht van Trekboer bleef chagrijnig. Een paar dagen later raakte de voorraad van de shop op. Tijd om alle producten weer bij te vullen, ik liep richting de oude opslag om de spullen op te halen, wat bleek? Alles was weg! “Trekboer, Trekboer.. Waar zijn alle spullen heen” riep ik. “Ik had een nieuwe opslag gebouwd, dicht bij de shop” zei Trekboer.  Oh dat is handig dacht ik, maar waar is die opslag dan? “In de kelder” zei Trekboer.

 

Je begrijpt dus dat we zo snel mogelijk de opslag in de kelder moeten vinden. Echter, lukt het ons niet met ze 2en. Daarom hebben we jullie hulp nodig. Vanaf vanavond 26-11-2014 doen we de deuren van de kelder open en kun je opzoek gaan naar onze opslag. Het is niet zonder gevaar, maar het is wel een dankbaar gebaar.

 

Vanavond vanaf 19:00 bij /is w Trekboer of /is w Xoezer.
(Dit parcours dolhof is vanaf vanavond te spelen tot 1 jan. 2015)

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey laat hem ierna ook open dan kan ik hem ook bezoeken ik kan nu niet heb net nieuwe pv en ik moet minecrzft nog effe download

 

Hoi Kylenib,

 

De game blijft open tot 1 januari 2015, dus je hebt de hele maand December nog om lekker te kunnen spelen!

 

Tot snel,

Xoezer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...