Spring naar bijdragen

{Godlike topic} Moet de [tk] functie weg?


Jonko1991

Moet [Tk] weg?  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet de godlike++ functie [tk] weg?

    • Jaaa, zo snel mogelijk!
      0
    • misschien, Alleen als we er een betere functie voor terug krijgen.
      1
    • Nee!! [tk] is ideaal voor ons godlike++
      10
    • Anders, namelijk...
      0


Aanbevolen berichten

Hallo mede godlikeplussers!

Vanmiddag zat ik wat te babbelen met de users op de server, en toen riep1 van de godlike++'rs

dat binnekort de [tk] functie zal gaan verdwijnen (ik dacht dat rohan_2000 dit riep..)

Dit bracht gelijk wat commotie op de server.. blijkbaar is men het hier niet mee eens.

 

Ik wil best geloven dat [tk] voor problemen zorgt, alleen [tk] is een functie die godlike++'rs graag gebruiken..
en die zien ze dan ook het liefst niet verdwijnen.

 

Natuurlijk weet ik niet zeker of dit daadwerkelijk gaat gebeuren?
Maar voor het geval dat dit wel gaat gebeuren, dan vind ik toch dat de mods/admins moeten weten wat de godlike++ users hiervan vinden.

 

(Let niet op de spelling/zinsverdeling, Ik heb deze topic in alle haast gemaakt) =p

 

Met vriendelijk groet
Jonko1991

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie geen reden om GP RealEstate eruit te halen. Er is een up2date versie in de Spigot resources te vinden en voor zover ik weet werkt die prima verders met de laatste versies GP 8 en 9. Dat betekent voor TorchCraft waarschijnlijk updaten naar GP9, maar dat zou prima moeten kunnen, en mijn ervaringen daarmee zijn bijzonder goed, inclusief veel verbeteringen en in SQL mode is hij bliksem snel  :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat deze functie behouden mag worden. Er zijn inmiddels al heel wat functie's van de Godlike++ weg.

Dit was de enige functie waarbij ik vond dat de rank nog een beetje zijn geld waard was.

Maar zoals het ticket zei: Mogelijk gaat deze vervangen worden, dit is dus nog niet zeker.

 

 

Psst, ik riep dat niet in de chat =)

Is mij verteld door Rohan_2000

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie geen reden om GP RealEstate eruit te halen. Er is een up2date versie in de Spigot resources te vinden en voor zover ik weet werkt die prima verders met de laatste versies GP 8 en 9. Dat betekent voor TorchCraft waarschijnlijk updaten naar GP9, maar dat zou prima moeten kunnen, en mijn ervaringen daarmee zijn bijzonder goed, inclusief veel verbeteringen en in SQL mode is hij bliksem snel  :)

Hoop dat mods er voor open staan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat deze functie behouden mag worden. Er zijn inmiddels al heel wat functie's van de Godlike++ weg.

Dit was de enige functie waarbij ik vond dat de rank nog een beetje zijn geld waard was.

Maar zoals het ticket zei: Mogelijk gaat deze vervangen worden, dit is dus nog niet zeker.

 

 

Psst, ik riep dat niet in de chat =)

Is mij verteld door Rohan_2000

Ik verander het wel ff jochie =p

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Rohan_2000

Ik kreeg het ook maar als antwoord van pix in me ticket:

"Mogelijk blijft deze feature weg, hij zal dan wel worden vervangen door een andere feature."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze functie blijft voorlopig waarschijnlijk weg. Er zal dan natuurlijk wel een andere leuke functie voor in de plaats komen.

 

Reden hiervoor is dat de plugin vooral gebruikt werd voor het ruilen van claimblocks, dit was nooit de doel van de plugin. Voor een lange tijd heb ik dit zo gelaten, maar nu gaan we het anders doen. Ik heb de developer alvast gevraagd of er een optie mogelijk is zodat de protectieblokjes niet mee gaan.

 

Mocht dit niet lukken dan komen hier 2 leuke functies (of een vergelijkbare) voor in de plaats!

 

Wacht het in ieder geval even af.

 

Groet,

Pixiio.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...