Spring naar bijdragen

Godlike(++) Op survival


Stijnenjasper

Aanbevolen berichten

Ik ben al 2.5 jaar Vip++ geweest en ik vond het wel weer is tijd voor een upgrade dus ik kocht godlike.

Geweldige rank alles erop en eraan. Alleen heb ik zoon gevoel dat alles achteruit gaat. Bij het begin van Torchcraft zat in je Vip++ pakker wat je nu ongeveer krijgt bij godlike (Bijvoordbeeld alle /dis) En wat godlike kon kan nu Godlike++. Dus ik heb zoon gevoel dat Torchcraft slecht draait omdat de ranken minder en duurden worden en omdat er steeds meer lagg is (Aan die 2e kunnen jullie vrij weinig doen hoor) Maar dat geeft me een gevoel alsof torchcraft heel slecht draait. Vooral als opeens uit het niet (voor mij) alle mods weggaan voel ik me minder op mijn gemak. Neem een voorbeeld aan Jinxii74 ik ken hem nu al bijna 3 jaar en dan is hij opeens weg. Ik mis gewoon de oude mensen die er vanaf het begin opzaten. Ik heb ook overwegen om te stoppen. Maar op het laatste moment leerde ik Rohan_2000 kennen. Hij heeft mij overtuigt om door te spelen en godlike te kopen. Nu ben ik dus een van de  oudste spelers op survival wat ik zelf een heel raar gevoel vind. Natuurlijk er zijn ook leuke nieuwe mensen op de server, ook nieuwe leuke mods. Alleen is er geen oude mod meer. Ik vind het zelfs gewoon een raar idee dat ik langer op de server zit dan alle mods hier. Natuurlijk hebben we hier leuke sfeer alleen nog genoeg mensen die het verpesten door te schelden enzo (Kunnen jullie ook niks aandoen) En dan vind ik het heel jammer dat ik terwijl ik dit bericht aan het schrijven ben zomaar gekickt word voor afk machine. Ik word dus ook een beetje gek van die veel te strengen controlles.

 

Aldus:

Leuke server jammer dat alle oude mensen weg zijn

 

Mijn situatie: Rohan_2000 en Hidde2304 Zorgen ervoor dat ik nog op deze server zit. Dus er is helaas ook een kans dat ik ga stoppen.

 

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben

Gr.

Jasper

 

(alweer gekickt voor afk machine)

 

Ps. Ik koop geen godlike ++ omdat alle functies niet werken (bijv plane tk signs enzo)

  • Leuk 8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...