Spring naar bijdragen

Helpers op Survival


Rampenade

Aanbevolen berichten

Automatisch gegenereerd bericht.
Dit topic is gesloten door een moderator of admin.

Reden: Wij zijn altijd open voor suggesties van leden maar niet op deze manier, maak een ticket.

 

Van allemaal ben ik het felst tegen helpers op survival. Ik zal ook even toelichten waarom:

  • Om te beginnen zijn er al op survival meer moderators dan op de andere servers en ze zijn ook echt vaak online. Soms houden ze in vanish de chat in de gaten zodat ze wat rustiger kunnen spelen.
  • "Er is nooit iemand online als ik een vraag heb" Daar is het ticket systeem voor.
  • "Er is niet altijd iemand online" Er zijn meer moderators in de avond en overdag hebben minderjarige leerplicht.

Er zullen altijd mensen zijn die het voor andere proberen te verzieken door te schelden dat is nou eenmaal zo. Maar over het algemeen is er minder snel onrust op survival dan bijvoorbeeld op factions en is er ook meer toezicht. Ik geef zelf veel om survival en zie de server niet graag in de handen van een wat jongeren groep om twee redenen. Een daarvan is omdat volwassenen toch net wat verantwoordelijker zijn. En als tweede reden ben ik bang dat ze zich verheven voelen boven de andere users. Jezelf aanwijzen als helper is haast een voorbeeld ook al was dat misschien niet zo bedoeld.

 

Zolang ik hier ben hoop ik dat er geen helpers op survival komen.

 

Als je het er niet mee eens bent dat dit topic gesloten is, maak dan een ticket.

Groeten,
TorchCraft forum Staff

  • Leuk 10
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...