Spring naar bijdragen

Helpers op Survival


Rampenade

Aanbevolen berichten

Goeddag mede TC-leden

 

Is het niet handig als er een stuk of 3 helpers op survival komen? Op het moment dat ik aan het schrijven ben, is er geen mod online terwijl iemand helemaal aan het schelden is. Dus lijkt het mij handig om helpers om survival hebben, die mensen kunnen muten en jailen etc.

Er zijn genoeg mensen die helpers willen zijn, want bijvoorbeeld ik (Rampenade) en Rohan_2000, en jjudo2, zijn vaak online en willen best wel meehelpen in tc als helper.

 

M.v.g. van jullie trouwe survival verslaafde : Rampenade

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ben het ook een beetje zat. Als er al mods zijn, zijn ze 9/10 in vanish.

SVP nieuwe/meer helpers / mods op survival

 

Natoer

 

Ramp ik zou best wel me tijd willen besteden om de rust op survival te bewaren;), want ik vind dit echt niet kunnen al dat gescheld

Idd, rust op survival is fijn, en om af en toe iemand te moeten muten is niet lastig, kost weinig werk, en is handig voor als er geen mods online zijn. :)

 

Rampenade

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgensmij hebben ze niet naar Helpers op Survival gevraagd omdat daar sinds kort al 3 nieuwe moderators op zijn gekomen. Ook is het zo dat op bijvoorbeeld Factions eerder onrust uitbreekt dan op Survival. Natuurlijk zou het wel fijn zijn, maar met 3 moderators zit je al boven het gemiddelde van de andere servers.

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgensmij hebben ze niet naar Helpers op Survival gevraagd omdat daar sinds kort al 3 nieuwe moderators op zijn gekomen. Ook is het zo dat op bijvoorbeeld Factions eerder onrust uitbreekt dan op Survival. Natuurlijk zou het wel fijn zijn, maar met 3 moderators zit je al boven het gemiddelde van de andere servers.

Toch zin de mods weinig online of in /vanish of afk, en aangezien ze hier ook op elkaar omschelden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou toch ook voorstellen om op zijn minst 1 a 2 helpers in survival te nemen.

 

Maak denk wel dat er binnekort nog wel helpers zullen aangenomen worden voor zowel Survival als andere gamemode's.

Wat ik wel een beetje aan de minder goede kant vind is eigelijk dat er nu word gevraagt "Geef mij maar helper" dit is niet echt de bedoeling denk ik. Je kan beter rustig een "MF" aanmaken dan hier in een topic vragen om helper.

 

Zo denk ik hier dan toch over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dit wel een goed idee maar er zal ook wel een reden achter zitten dat er nog geen helpers zijn op surival. of zullen ze gewoon lootjes getrokken hebben... oftoewel dat doen ze niet, dus het zal wel een reden hebben. maar het is nog wel een goed idee ;)

maar het lijkt idd wel op dat een soort vraag dat julie helper willen worden, niet?

 

 

 

 

Gr. Coolemous

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dit wel een goed idee maar er zal ook wel een reden achter zitten dat er nog geen helpers zijn op surival. of zullen ze gewoon lootjes getrokken hebben... oftoewel dat doen ze niet, dus het zal wel een reden hebben. maar het is nog wel een goed idee ;)

maar het lijkt idd wel op dat een soort vraag dat julie helper willen worden, niet?

 

 

 

 

Gr. Coolemous

Het word echt anders te veel

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is denk ik wel handig als er een of meerdere helpers op survival komen. Het is, zoals ook al eerder gezegt is, vaak dat er geen mod on is, of in vanish/afk. Terwijl er vrij vaak iemand de chat onder spamt/scheldt/etc....

Dus misschien een mf voor helpers doen voor survival. ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus eigenlijk vraag je nu of je een Helper kan worden. Ik heb er niets tegen, maar zoals qwardgames al zei is een ticket hier misschien een betere oplossing voor.

Dat vraag ik helemaal niet, ik heb er gewoon genoeg van dat er allemaal mensen zitten te schelden met ziektes of elkaar helemaal zwart maken, er is helemaal niks aan als mensen met allemaal ziektes zitten te schelden en er geen mod online is om diegene te muten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vraag ik helemaal niet, ik heb er gewoon genoeg van dat er allemaal mensen zitten te schelden met ziektes of elkaar helemaal zwart maken, er is helemaal niks aan als mensen met allemaal ziektes zitten te schelden en er geen mod online is om diegene te muten.

 

'Maar Helpers zijn ook niet 24/7 online'.

 

'Maar zoals, Rohan_2000, ZoIsNatoer, en ik, meestal als we thuis komen springen we op de server.'

 

Wat wil je dan bereiken met die zin? Dat lijkt me een signaal naar een voorstel voor jullie 3 als Helper. Of ben ik de enige die daar zo over denkt?

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zullen altijd mensen zijn die schelden enz. .

Je kan gewoon niet 24 uur op een server bv survival staf hebben .

Dit zou een fulltime baan zijn ,

 

Sommige vergeten het is vrijwillig .

Daarbij zijn er Mods op survival die het wat ik zie het goed doen .

Nu zal het soms wat drukker zijn en dan heb je wel eens spelers die liggen te schreeuwen vloeken enz. .

Maak dan een ticket met screen soms zelf op de soutbox als het gemeld wordt .

Wordt er op gereageerd door staf.

En krijgt die persoon alsnog zijn verdiende straf .

 

Ik begrijp wel dat het vervelend is als dat gebeurd.

Maar alsnog blijf je deze spelers hebben ertussen of je zou 24 uur staf op server moeten hebben .

Ik vindt dat de mods het goed doen al zie ik een minder erop .

 

Kijk op andere bv pvp zoals hier boven al genoemd wordt .

Wordt vaak gescholden ook daar zijn helpers .

Maar die kunnen er niet 24 uur zijn .

Doen hun best maar ook daar wordt gescholden .Maar ze doen hun best .

Het klopt wel dat de mods geregeld en de Admin vaak in vanish is .

 

Wat soms begrijpelijk is .

Zijn ze het niet worden ze overspoeld met wispers van mensen en er zijn spelers die vragen stellen die echt op niks slaan.

En dan is het wel een beetje logies dat ze in vanish gaan .

Soms kan je het ook vragen in de chat en er zijn altijd spelers die wel op iets een antwoordt hebben en je kunnen helpen.

En al zijn de mods in vanish ze reageren echt wel als iemand iets fout doet .

Zelf vindt ik dat er meestal wel iemand is op survival .

Er is zelfs een mod die veel bouwt voor de server dus die is al bij de top online op de eerste plek .

Dit zegt toch genoeg dat er op survival meestal een mod is.

 

Ook kan je soms onder elkaar wat oplossen .

Doen wij ook vaak met een groep spelers .

 

Helaas zijn er spelers die het verzieken soms ,Dit blijf je houden met of zonder helpers.

 

:)kat-en-vissenkom.jpg

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Maar Helpers zijn ook niet 24/7 online'.

'Maar zoals, Rohan_2000, ZoIsNatoer, en ik, meestal als we thuis komen springen we op de server.'

Wat wil je dan bereiken met die zin? Dat lijkt me een signaal naar een voorstel voor jullie 3 als Helper. Of ben ik de enige die daar zo over denkt?

wat mij bedreft doen ze afcawormer, Roos185 , Lizadelana als helper, Waar het mij omgaat is dat al die scheldende kinderen of ouderen een mute ofzo kunnen krijgen, als er geen mod online is

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat mij bedreft doen ze afcawormer, Roos185 , Lizadelana als helper, Waar het mij omgaat is dat al die scheldende kinderen of ouderen een mute ofzo kunnen krijgen, als er geen mod online is

 

Maar daar kan je dan toch beter een ticket over maken lijkt mij? Stel het voor en wacht op een antwoord van een admin / moderator, spelers van de server gaan daar toch niet over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Maar Helpers zijn ook niet 24/7 online'.

 

'Maar zoals, Rohan_2000, ZoIsNatoer, en ik, meestal als we thuis komen springen we op de server.'

 

Wat wil je dan bereiken met die zin? Dat lijkt me een signaal naar een voorstel voor jullie 3 als Helper. Of ben ik de enige die daar zo over denkt?

Rohan en rampenade zouden, als ik het forum mag geloven geen helper worden. Zij zijn beide 14 jaar, en de minimum leeftijd is 15 ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...