Nova 2 Bericht rapporteren Geplaatst 16 december 2014 (bewerkt) / 18 april 2016 bewerkt door Nova 2 ¶FreedomFighterNL™ en Dwergkip > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Spaghettisliert3 1398 Bericht rapporteren Geplaatst 16 december 2014 Welkom op TorchCraft, ik spreek je vast wel een keertje! Erg leuk dat je je voorstelde! Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
AppleBel 289 Bericht rapporteren Geplaatst 16 december 2014 Arno? ARNO! Assassins Creed Unity! 2 Dwergkip en Nova > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
pontis 153 Bericht rapporteren Geplaatst 16 december 2014 Leuk dat je je voorstelde! Ik kom je vast wel een keertje tegen in een van de servers Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
MissSnoezePoes 38 Bericht rapporteren Geplaatst 16 december 2014 welkom op de server . En wie weet treffen we elkaar als jij misschien gaat vissen . 1 AppleBel > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Dwergkip 95 Bericht rapporteren Geplaatst 17 december 2014 Arno? ARNO! Assassins Creed Unity! Ik denk dat we een Fangirl van je hebben ^^ Welkom Arno, Hopelijk ga je een leuke tijd tegemoet op deze Server 1 AppleBel > Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
OracleOne 8 Bericht rapporteren Geplaatst 20 december 2014 Welkom, welke servers speel je voornamelijk op TC? Citeren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites