Spring naar bijdragen

dropparty


BelgiumFury

Aanbevolen berichten

hey zoals jullie allemaal weten is het nu een beetje bijna kerstmis en ik dacht ik ga iedereen pakjes geven ik houd de hgele vakantie op skyblock een dropparty met de meeste dagen minstens 1 dure prijs 

 

het is bij de spawn en het word op de chat afgeropen dus veel online zijn op skyblock :) 

 

 

2 nee ik doe het niet om helper te worden ik ben te jong 

 

 

 

 

3 dit zijn de dure prijzen tot nu toe uitgerijkt 

 

10 zand

 

3 diamanten

 

2 wolf spawn egg

 

 

er zijn natuurlijk ook goedkope prijzen te winnen conclusie wees veel online op skyblock. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey zoals jullie allemaal weten is het nu een beetje bijna kerstmis en ik dacht ik ga iedereen pakjes geven ik houd de hgele vakantie op skyblock een dropparty met de meeste dagen minstens 1 dure prijs 

 

het is bij de spawn en het word op de chat afgeropen dus veel online zijn op skyblock :) 

 

 

2 nee ik doe het niet om helper te worden ik ben te jong 

 

 

 

 

3 dit zijn de dure prijzen tot nu toe uitgerijkt 

 

10 zand

 

3 diamanten

 

2 wolf spawn egg

 

 

er zijn natuurlijk ook goedkope prijzen te winnen conclusie wees veel online op skyblock. :D

ik zou echt een moord plegen voor 10 sand...! -_-
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ten 1ste 10 sand is niet zeldzaam ten 2de bijna iedereen heeft al wel diamonds en ten 3de ik geef elke 3 dagen een gratis wolf spawn egg weg -,- wat weet niet wat je wilt berijken met deze dropparty

Jij bent vast leuk op feestjes.

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Timo leuk hoor je zit nu alles te verpesten voor die jongen hij doet zen best en jij kraakt het met je gezeik af . Hij doet zich de moeite wat jij niet doet hij houd misschien dan wel een (kleine dropparty maar voor ons is dat genoeg waard) mensen zouden jou ook eens zo moeten afzeiken kijken of je het nog zo leuk vind

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...