Spring naar bijdragen

finnbon

Aanbevolen berichten

Hallo mensen!

 

Als eerst wil ik even zeggen dat ik torchcraft een geweldig leuke server vindt! ga zo door!!

Maar ik zag in de Hub dat er nog wat portals vrij waren. Ik d8, waarom geef ik niet een suggestie wat voor gamemode daar zou kunnen komen? Dus dat is wat ik doe. De gamemode die ik voorstel is Bending. Bending is van avatar the last airbender en the legend of korra. T is echt niet nep of dom ofzo. T is juist ZEER realistisch en heel mooi en goed. Er is een verouderde versie, dus als iemand de website wil, moet je me ff een PM sturen. het is HEEL interessant en er is een best grote community omheen. Deze server zou ik de EERSTE grote nederlandse bending server zijn!!:D Ik hoop echt dat jullie dit overwegen! Als je iets niet snapt, vraag het dan, ik weet er alles van :P

 

Bedankt voor t lezen, en hopelijk ook erover nadenken! :)

 

- Finn

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom staat dit in hemelsnaam bij spelletjes? Ik vind het wel een goed idee hoor maar zet het dan bij tips of zo, of bij algemeen.

srry, ik kon nergens iets vinden voor nieuwe gamemodes. Spelletjes is bij overig, en ik dacht dat dit daar dan maar moest :P sorry xD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avatar is echt vet! Een server hiervoor zou erg cool zijn, maar misschien kan je dit beter voorstellen in een topic!

 

In ieder geval, ik wil óf een Avatar worden, óf een watermeester! :)

nou, de avatar is iets te OP. Maar hoe bedoel je een apart topic? kan ik dat ook gwn doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een bending server is inderdaad erg leuk! Ik heb hier zelf nog een server in gehad. Het enige nadeel dat je hebt met een bending server is dat je er veel onderhoud aan hebt.

dat is inderdaad waar. er zou een speciaal team voor kunnen zijn misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...