Spring naar bijdragen

SORRY


HaloBoyzz086

Aanbevolen berichten

Ik lees dit nu net allemaal.

zelf kom ik niet op skyblock ,nog niet gezien  komt misschien nog wel eens.

 

Maar wat ik allemaal lees hier.

Is niet leuk wat je gedaan heb bij  spelers .

 

Nu kan iedereen wel een oordeel hebben ,dat mag soms is er altijd wel een uitweg.

 

Je hebt je spijt hier openlijk gezegd ,

Wat sommige al helemaal nooit zouden doen .

Die een terechte ban hebben .

 

Zijn straf heeft hij gehad en daar is hij voor gebant als ik het zo mee krijg .

 

Tuurlijk zijn spelers boos .(het moet jouw maar over komen ) zou je t ook wel zijn .

 

Wat natuurlijk wel kan  ,laat zien dat je het niet meer doet en heb een plezier.

 

En iedereen kan zn frinds in game uitzoeken .

 

Dus ik zou zeggen begin opnieuw ,

 

Dan volgens de regels en dan zal het goed komen  :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Timo even een advies van mij!

 

Begin opnieuw en krijg iemands hulp en zeg tegen iedereen sorry dalijk op de torchcraft server. geef de dingen terug wat je hebt gestolen en hebt vermoord (bij ons onze paarden) dus bij Bjorn153 killerant88 en mij 2 paarden spawn eggs geef de mensen terug wat heb hadden! begrijp je me en zo komt het heus wel goed (denk ik) als je dit doet bij mij zijn wij alweer echte vrienden en zal ik je helpen met alles weer terug te krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Timo, ik zou je heel graag vergeven.

 

Het is alleen maar dat ik me afvraag waarom je dit deed. Ik vroeg of ik op je island mocht en dat mocht, dus ik heb al mijn spullen moeten pakken en naar dat island moeten verhuizen. Een dag later kom ik online en heb ik geen trust meer, ik vroeg om mijn spullen en je zei; 'Alles?'. Ja, natuurlijk wilde ik alles terug. Het was het enige wat ik had! Ik weet niet of je mijn spullen probeerde te naaien, ik denk van niet aangezien je (een groot deel) hebt teruggegeven. Waarom zou je zoiets doen?

 

Toen ik het je ingame vroeg gaf je geen antwoord, vandaar dat ik ook geen zin had om een potje HungerGames met je te spelen alsof het allemaal al goed was. Als je me vertelt waarom je dit hebt gedaan zou ik je enorm graag vergeven en een potje HungerGames spelen! :)

 

Beloof me in ieder geval dat je niet gaat stoppen, je bent en blijft een toffe speler! (Als je maar nooit meer grieft!)  ;)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

het heeft geen zin meer. nu ik alle reacties lees kan ik beter stoppen met torchcraft :( en bedankt jongens

Timo jij bent een deel van jezelf en van torchcraft je moet niet stoppen

ho ho dat moet je niet doen xD ik wil alleen maar aangeven dat mensen een sorry maar niks vinden, er komen altijd wel nieuwe leden waarmee je kan spelen of er lopen nog mensen rond die je nog niet gezien hebt. skyblock is niet het enige van torchcraft ;)

ja je hebt gelijk en eigenlijk maakt het niet uit het kpms wel weer goed hoor

Ja oke hij heeft z`n 80 keer gegriefd geliegt gestolen of me gekickt zonder reden maar ik blijf hem toch ook gwn vergeven.....

dat noemde men een goed mens bedankt om hem niet allemaal te vernietigen hij heeft een verzoenings topic geen oorlog topic

Kylenib mensen hebben het recht hun mening te uiten, of jij het daar nou mee eens bent of niet, maar dan hoef je ze nog niet voor 'niet normaal' uit te maken.

ja excuseer me daarvoor ik liet me wat meeslepen maar ikvind het gewoon erg om hem niet te vergeven

1vraag nog die paarde way

Maar als je bij mij iets hebt gedaan of niet(ben ik vtoch al vergeten) vergeef ik je Timo :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...