Spring naar bijdragen

SORRY


HaloBoyzz086

Aanbevolen berichten

timo wat lost t op... Al die keren dat jij ontkende. Jij bent niet te vertrouwen. Het is heel knap dat je het durft toe te geven maar om Quardgames voorbeeld erbij te nemen de schade gaat niet weg. Wat je in ieder geval moet doen is iedereen alles teruggeven. Maar ik vertrouw je niet meer. Nooit meer

man hij wil het goedmaken ik heb ook op school geleerd neem een houten plank per dag dat je iets mis doet en sla er een spijker in elke dag dat je niets misdoet trek je er 1uit en zonen je een plank vol gaten doe er wat houtlijm tussen en het is genezen niet helemaal maar grotendeels wel ze zullen niet volledig vlak zijn of er zullen nog bultjes inzitten door het hameren maar het vergeven kan je toch wel ?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat vatten we het weer positief op!! mn complimenten..... hij bedoelt het wss goed! ookal snap ik niet dat somige mensen gaan raiden op skyblock en survival :/ het verpest je toekomst

  

Ik vergeef je van al je daden Timo. Hoop dat je ervan geleerd heb en nieuw begin gaat maken, waarbij alleen vreugde komt kijken.

eindeliek 2normale mensen :-)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed van je Timo dat je je excuses maakt omdat je spijt hebt, maar als je van te voren had nagedacht, was dit topic niet nodig geweest.

Ik snap dat mensen zoiets hebben van dat ze dit een onnodig topic vinden, of niet gemeend. Maar Timo is een van de enigen die zijn excuses geeft. Heb nog niet vaak een excuses/sorry topic gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het heeft geen zin meer. nu ik alle reacties lees kan ik beter stoppen met torchcraft :( en bedankt jongens

ho ho dat moet je niet doen xD ik wil alleen maar aangeven dat mensen een sorry maar niks vinden, er komen altijd wel nieuwe leden waarmee je kan spelen of er lopen nog mensen rond die je nog niet gezien hebt. skyblock is niet het enige van torchcraft  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...