Spring naar bijdragen

chunk farming


BelgiumFury

Aanbevolen berichten

Dag iedereen ik heb een doorbraak gevonden in Carmen en ik wil deze doorbraak voor het eerst gebruiken (na creatieve test) in skyblok en bij deze farming gebruikt 1chunkt tussen de 10-16 mobs perfect voor ons ik wil mijn ontwerp na echte bnouw bekend maken maar als je kazn t'pen ben je altijd welkom 2 van de funcies zijn jamergoenoeg pas van1.8 maar mijn grote probleem is matreaal ik wil ruilen en laten dit is wat ik nodig heb wie mij dit kan verkopen word beloond

Mag door meerdere spelers

2 vdorpeling spawn egg

2koe

2konijn(vanaf1.8)

Veel redstone heel veel redstone (wie veel heksen op is heeft )

Dirt heb ik zelf

Heel heel veel bloksteen

Glas 2stacks

Veel hoppers (ingrediënten zijn ook goed van wat dan ook ik craft wel)

Kisten ook hier mogen ingrediënten

10 dezelfde soort log

15qwartsblock

2kip

1diamant siltouchschop

8soulsand

8wither kruit gedoe

8pompoen

Veel repaeters

Droppers

Bouwhulp!!!

Als k nog nodig heb zeg ik het wel wie gratis wilt doneren kom maar af zet hier in dit topic wat je verkoopt voor wat of welke prijs of als je het gratis doet ik kijk wat ik kan geven en jullie wat Julie kunnen geven.

Ik kan later ook teruggeven wat jullie hebben gegeven als ik het zelf gekweekt heb (geld alleen bij gewassen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag iedereen ik heb een doorbraak gevonden in Carmen en ik wil deze doorbraak voor het eerst gebruiken (na creatieve test) in skyblok en bij deze farming gebruikt 1chunkt tussen de 10-16 mobs perfect voor ons ik wil mijn ontwerp na echte bnouw bekend maken maar als je kazn t'pen ben je altijd welkom 2 van de funcies zijn jamergoenoeg pas van1.8 maar mijn grote probleem is matreaal ik wil ruilen en laten dit is wat ik nodig heb wie mij dit kan verkopen word beloond

Mag door meerdere spelers

2 vdorpeling spawn egg

2koe

2konijn(vanaf1.8)

Veel redstone heel veel redstone (wie veel heksen op is heeft )

Dirt heb ik zelf

Heel heel veel bloksteen

Glas 2stacks

Veel hoppers (ingrediënten zijn ook goed van wat dan ook ik craft wel)

Kisten ook hier mogen ingrediënten

10 dezelfde soort log

15qwartsblock

2kip

1diamant siltouchschop

8soulsand

8wither kruit gedoe

8pompoen

Veel repaeters

Droppers

Bouwhulp!!!

Als k nog nodig heb zeg ik het wel wie gratis wilt doneren kom maar af zet hier in dit topic wat je verkoopt voor wat of welke prijs of als je het gratis doet ik kijk wat ik kan geven en jullie wat Julie kunnen geven.

Ik kan later ook teruggeven wat jullie hebben gegeven als ik het zelf gekweekt heb (geld alleen bij gewassen)

Betere versie:

 

Hallo iedereen,

Ik heb een goede idee gevonden in Carmen (moet dit niet farmen zijn?)  en

Ik wil idee voor het eerst bouwen en gebruiken (ik heb in creative getest of hij werkt)

in skyblock uiteraard, en bij in deze farm maak ik gebruik van 1 chunk, daar passen ongeveer 10 tot 16 mobs op.

Ik wil mijn ontwerp in het nabouwen en bekender maken en je mag er heen teleporteren, je bent namelijk altijd welkom.

Alleen, mijn probleem is, er zijn een aantal funties die pas in beschikbaar zijn in 1.8.

Ik heb nog een probleem, ik heb te weinig materiaal.

Daarom heb ik hier een lijst met spullen die ik nodig ga hebben, mensen die mij willen helpen en spullen willen doneren, zijn gewoon tof, maar wil je het ruilen? Dat kan ook, maar hier is de lijst:

 

- 2 villager spawn eggs

- 2 koeien spawn eggs

- 2 konijnen spawn eggs (1.8)

- Veel redstone

- Dirt (heb ik zelf al genoeg)

- Heel veel steen (mag denk ook cobblestone zijn)

- 2x64 glass

- Veel hoppers (Je mag me ook ingrediënten geven)

- 10x elk soort hout

- 15 quartz blocks

- 2 kippen spawn eggs

- 1 diamond shovel (met silktouch)

- 8 soulsand

- 8 (wither kruid? )

- 8 pumpkins

- Veel droppers

 

Dit was de lijst, laat een reactie achter met wat je zou willen doneren, of maak in dit topic achter wat je zou willen ruilen vanaf de lijst.

 

Dag!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks tycho, nu begrijp ik het een beetje  :P

 

Nog altijd vind ik het een beetje jammer dat kylenib zijn topics zo snel maakt dat er geen interpunctie in zit en vaak zelfs de titel verkeerd is gespeld. 

Ja, ik dacht echt zo van WAT, ik snap van sommige dingen nog steeds niks...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks tycho, nu begrijp ik het een beetje  :P

 

Nog altijd vind ik het een beetje jammer dat kylenib zijn topics zo snel maakt dat er geen interpunctie in zit en vaak zelfs de titel verkeerd is gespeld.

Ja, ik dacht echt zo van WAT, ik snap van sommige dingen nog steeds niks...

j

Daar kan ik niets aan doen mijn tablet vervormd de woorden ik zal het eens uittypen op PC en Tycho bedankt voor je bijna alles vertaling

:-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...