Spring naar bijdragen

Snel bomen hakken [Survival2]


Pixels_Gamer

Aanbevolen berichten

de Replant mod werkt niet goed.

 

als je goed kijkt en de tijd neemt om te kijken naar je bomen zie je dat met spa de kans klein is dat je seed er nog staat

80% van al mijn bomen zijn hun seed kwijt. 

dit komt door het snellen en makkelijke klikken. gezien de spa hier erg snel mee is zal de seed het niet overleven.

 

mensen zullen hierdoor minder snel hun seed terug zetten midden in het bos.

of uberhoud in dat opzicht..

dit te nadelen van spa.

 

maar als je dit als na deel weet en onthoud kan je [ zo als al eerder gezegd ] er voorzichtig me omgaan en je bomen herplanten.

tc is erg makkelijk maar als mensen te makkeiljk worden moeten er toch maatregelen genomen worden.

om nu aan mod's te gaan vragen om in de gaten te houde wie hier niet aan voldoet word een beetje te gortig... 

 

dus.. tc weg of iedereen. [ IEDEREEN ] met Godlike en Godlike++ [ mits VIP het ook heeft dan hun ook ofc ]

hun seed terug plaatsen. of hun eigen tree farm bouwen. :D

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je veel hout nodig hebt: BOUW EEN TREEFARM.....

 

wat is er makkelijker dan 40 bomen planten, bonemeal en SPA....

 

en als je een enkele boom weghaalt alleen voor het hout, replant dan gewoon als de replant het niet doet.

 

ik snap het probleem niet helemaal, of eigenlijk, helemaal niet...

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

de Replant mod werkt niet goed.

 

als je goed kijkt en de tijd neemt om te kijken naar je bomen zie je dat met spa de kans klein is dat je seed er nog staat

80% van al mijn bomen zijn hun seed kwijt. 

dit komt door het snellen en makkelijke klikken. gezien de spa hier erg snel mee is zal de seed het niet overleven.

 

mensen zullen hierdoor minder snel hun seed terug zetten midden in het bos.

of uberhoud in dat opzicht..

dit te nadelen van spa.

 

maar als je dit als na deel weet en onthoud kan je [ zo als al eerder gezegd ] er voorzichtig me omgaan en je bomen herplanten.

tc is erg makkelijk maar als mensen te makkeiljk worden moeten er toch maatregelen genomen worden.

om nu aan mod's te gaan vragen om in de gaten te houde wie hier niet aan voldoet word een beetje te gortig... 

 

dus.. tc weg of iedereen. [ IEDEREEN ] met Godlike en Godlike++ [ mits VIP het ook heeft dan hun ook ofc ]

hun seed terug plaatsen. of hun eigen tree farm bouwen. :D

 

Begin met het hakken van het onderste blok bij een boom met een Axe, niet een Pickaxe ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.

na alle berichten te hebben gelezen wil ik toch even iets kwijt.

* Je hebt een Donatie gedaan.. Geen Betaling.

Donatie is vrij om te geven uit eigen wil.

Als ontvanger hier een bedankje voor wil geven is dit uit zijn eigen wil.

* Godlike heeft al tc.

godlike++ is nog eens extra ( zie bij donatie pagina )

* het verwijderen van tc zou jammer zijn, Maar als er mensen zijn die alleen maar denken aan het hout en niet aan t bos zien ik geen andere optie dat het weg te laten. Dit scheels ook lag zo als al eerder aangegeven. ( mijn mening )

* het planten van bomen is geen moeite. Het kost alleen tijd.

seeds krijg je gratis en met de plugin zou het niet eens nodig moeten zijn..

( ik heb op beide werelden een tree farm staan )

( hout genoeg.. )

* veel hout nodig!

Als je dit weet.. bouw een farm. Zet een zooi bomen op een rij en hak ze om. Zelfs met spa gaat dit erg snel!

Probleem met spa is wel dat die alles er omheen erg snel weghaald.

vaak moet je een deel van de farm weer opbouwen.

Dus gebruik t voorzichtig.

1) Donatie, Zo wordt het verwoord ja,

Maar iedereen weet wat hij/zij krijgt voor een door Torchcraft bepaald bedrag.

Dus als je het gaat bekijken op de manier van investeren, dan is het wel degelijk "gekocht" 

Torchcraft noemt het een donatie zodat zij vrij zijn om de "gifts" die je bij je donatie krijgt te vervangen/aan te passen/ weg te halen, wanneer zij dat willen.

 

2) Ben ik het mee eens.

3) Dit heeft niks te maken met lagg denk ik persoonlijk, vooral omdat ze zeggen dat de "Boomplant-plugin"er al in zit, zal je er weinig last van hebben.

4) zie 3

5) Daarom zou er eigenlijk een soort tutorial moeten zijn om een Redstone-Treefarm te maken of iets dergelijks, zodat iedereen dit kan maken en er sowieso al een kleine kans op ontbossing ontstaat.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je veel hout nodig hebt: BOUW EEN TREEFARM.....

wat is er makkelijker dan 40 bomen planten, bonemeal en SPA....

en als je een enkele boom weghaalt alleen voor het hout, replant dan gewoon als de replant het niet doet.

ik snap het probleem niet helemaal, of eigenlijk, helemaal niet...

SHKuperus slaat de spijker op zijn kop als je het mij vraagt. Als iedereen zo zou denken is het probleem opgelost en de discussie gesloten. Replant vind ik overigens een geweldige toevoeging aan survival.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat het er gewoon in moet blijven, en de keuze of je het gebruikt aan de persoon zelf over laten.

Wat betreft de ontbossing, /tc afpakken is geen oplossing. het probleem was dat niemand de bomen herplantte.

Dit probleem is nu opgelost door de boomplant-plugin.

 

Toch waren er op Survival1 ook nog genoeg bossen. (soms moet je gewoon even zoeken)

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zet gewoon 4 stackjes bomen naast elkaar en ros er met /spa gewoon doorheen. 

 

Deze /tc mag wat mij betreft gewoon weg aangezien het voor mij geen meerwaarde heeft. 1 seconde over 1 boom of 5 seconden. 

 

Als je echt snel hout zou willen bouw je een treefarm. Desnoods vraag je daar hulp bij zijn er genoeg die daar even tijd voor vrij willen maken. Voor de rest sluit ik me aan bij het verhaal van Monk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 04 februari 2015 - 12:48

Moderator

  • photo-thumb-914.png?_r=1410019060
  • Moderators
  • Moderator.png
  • 11 berichten
  • Speelt vooral:Survival, Skyblock

Ik vind dat het er gewoon in moet blijven, en de keuze of je het gebruikt aan de persoon zelf over laten.

Wat betreft de ontbossing, /tc afpakken is geen oplossing. het probleem was dat niemand de bomen herplantte.

Dit probleem is nu opgelost door de boomplant-plugin.

 

Toch waren er op Survival1 ook nog genoeg bossen. (soms moet je gewoon even zoeken)

 
 
 
 
 
 
Al een paar dagen merken we dat  boom_plant plugin niet meer werkt ?
Is deze er uit of moet die  gefix worden ?
Hij was best goed  :)  
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij een donatie ga je akkoord met de algemene voorwaarden, daar staat in:

​Het is altijd mogelijk dat er een functie vervalt die de user heeft gekocht. Wij zullen dan ons best te doen om de gebruiker te compenseren met een andere functie.

 

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er een probleem met die saplings zijn er is een Mod of plugin die ervoor zorgt datde saplings plant en die niet kunt hakken zodat spelers 'het bos' niet kunnen vernietigen (vraag me alleen nie hoe die noemt) dan maakt de wereld zelf een bos aan op kale plekken waar vroeger bos stond. Uiteraard niet in claims. Zo kom je ontbossing ook tegen je kan wel de saplings binnen je claim stuk maken dus zie niet het probleem van deze topic

Mvg, Djcoco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

We hebben hier voor betaald dacht ik?

 

Wij betalen om het te kunnen en zij doen dat niet dus als ze het niet eens zijn moeten ze maar Godlike kopen!

maar niet iedereen heeft dat geld of mag het en zoals cees ookal zij(eigelijk typte) als je een fuctie koopt kunnen er dingen vervallen!

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...