Spring naar bijdragen

Snel bomen hakken [Survival2]


Pixels_Gamer

Aanbevolen berichten

Beste Torchcrafters,

 

Probleem?

Er was op survival1 een groot probleem met ontbossing.

Dit is op survival2 nog goed tegen te gaan!

 

Oplossing!

Door de /TC command (Met axe bomen instant weg) eruit te halen!

En vip++ en hoger hebben alsnog een voordeel met spa.

 

Gevolgen?

1. hout meer waard, hakken minder snel.

2. Users kunnen nu meer verdienen met hout hakken.

3. Minder ontbossing.

 

Graag zou ik jullie meningen hierover horen.

Gelieve alleen de actieve survival2 spelers te reageren met hun mening.

 

Extra informatie voor moderators:

Gelieve dit topic niet te sluiten in overleg met Pixiio aangemaakt.

 

Met vriendelijke groeten,

Ruben

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind eerlijk gezegd dat dit geen goed idee is ik heb er immers (jij ook) voor betaald en dus vind is dat het logisch is om het tc command te bewaren en het is logisch dat het er nu even uitlicht vanwege 1.8 maar ik vind wel dat het niet afgeschaft moet worden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind eerlijk gezegd dat dit geen goed idee is ik heb er immers (jij ook) voor betaald en dus vind is dat het logisch is om het tc command te bewaren en het is logisch dat het er nu even uitlicht vanwege 1.8 maar ik vind wel dat het niet afgeschaft moet worden 

Je hebt gedoneerd niks betaald laat dat duidelijk zijn, bedankt voor  je mening!

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Rohan_2000

Ruben dit onderwerp slaat nergens op, dit is oa 1 van de dingen waar wij voor betaald hebben, kan je net zo goed alle commands weghalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeddag,

 

/tc is iets waar de godlike ++ers voor betaald hebben, hoe zou je in vredesnaam nu willen dat die weg moet?!
ik wou juist Godlike ++ kopen voor plane TK en /tc, maar alles van dat is nu tijdelijk weg, en nu wil jij t helemaal weg?!

Bende gij gek geworden ofzo?

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rohan fijn dat je je vrienden steunt maar een reactie is genoeg.

 

Goeddag,

 

/tc is iets waar de godlike ++ers voor betaald hebben, hoe zou je in vredesnaam nu willen dat die weg moet?!
ik wou juist Godlike ++ kopen voor plane TK en /tc, maar alles van dat is nu tijdelijk weg, en nu wil jij t helemaal weg?!

Bende gij gek geworden ofzo?

Nee ik ben niet gek, bedankt voor je reactie!

Ruben dit onderwerp slaat nergens op, dit is oa 1 van de dingen waar wij voor betaald hebben, kan je net zo goed alle commands weghalen

Het slaat wel ergens op het is misschien een fijne command, maar verpest wel de server.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat de command er wel i kan blijven. Godlike++'ers hebben er immers voor gedoneerd. Zolang de replant plugin erin zit, zullen de bomen ook weer groeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het topic wat Rubencool10 gestart heeft een degelijk onderwerp.

Ik zie ook dat de meningen weer veel te persoonlijk opgenomen worden. Houdt het objectief aub.

 

Hoewel ik de functie wel mis, vind ik zelf dat het overbodig en onnatuurlijk is.

Zie het maar als een super pickaxe die in 1x een hele berg kan afvlakken. Hoewel vele dit leuk zouden vinden, het hoort niet.

 

Het is ook eerlijker tegenover users (die al geen beschikking hebben over een super pickaxe) waarvan hun bijlen snel slijten.

Ikzelf heb er geen probleem mee als deze functie uit het spel wordt gehouden.

Dat scheelt gelijk ook weer lagg spikes van spelers die +300 bomen in 1x kappen.

 

De replant plugin werkt ook fijn. Begin gewoon met het kappen van de boom onderaan bij de stam, en laat de saplings staan.

Het is een kleine moeite om even wat saplings bij te plaatsen.

  • Leuk 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

als er volgens jullie een replant plugin is, waar hebben we het dan over

ik heb toch niet 25 euro betaald van Godlike naar Godlike++ voor alleen nv en meer disguises??

als die replant plugin samen werkt met de tc plugin kunnen we gewoon /tc blijven gebruiken toch?!

ik zou het echt een schande vinden als de plugin weggaat :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor, tuurlijk. Je betaalt ook alleen voor /tc, nietwaar? -,-

Je betaald is. voor/ tc, maar als dat wel de commandant is die je het handigste vind, is het wel zonde. Als nu in eens/ dis weg zou gaan, zou ik dat ook niet bepaald leuk vinden. Dat was een van de commando's van vip++ die ik het leukste vind. (Ook fly en spa).
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je betaald is. voor/ tc, maar als dat wel de commandant is die je het handigste vind, is het wel zonde. Als nu in eens/ dis weg zou gaan, zou ik dat ook niet bepaald leuk vinden. Dat was een van de commando's van vip++ die ik het leukste vind. (Ook fly en spa).

Lees het bericht van Monk_NL en ik hoop dat dat je van gedachten verandert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.

na alle berichten te hebben gelezen wil ik toch even iets kwijt.

* Je hebt een Donatie gedaan.. Geen Betaling.

Donatie is vrij om te geven uit eigen wil.

Als ontvanger hier een bedankje voor wil geven is dit uit zijn eigen wil.

* Godlike heeft al tc.

godlike++ is nog eens extra ( zie bij donatie pagina )

* het verwijderen van tc zou jammer zijn, Maar als er mensen zijn die alleen maar denken aan het hout en niet aan t bos zien ik geen andere optie dat het weg te laten. Dit scheels ook lag zo als al eerder aangegeven. ( mijn mening )

* het planten van bomen is geen moeite. Het kost alleen tijd.

seeds krijg je gratis en met de plugin zou het niet eens nodig moeten zijn..

( ik heb op beide werelden een tree farm staan )

( hout genoeg.. )

* veel hout nodig!

Als je dit weet.. bouw een farm. Zet een zooi bomen op een rij en hak ze om. Zelfs met spa gaat dit erg snel!

Probleem met spa is wel dat die alles er omheen erg snel weghaald.

vaak moet je een deel van de farm weer opbouwen.

Dus gebruik t voorzichtig.

  • Leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...