Spring naar bijdragen

Vip++ survival


DaanHeerw

Aanbevolen berichten

Hallo mensjes en tata's, bij dit topic wil ik iets duidelijk maken namelijk: Vip++ op survival is echt cool.

 

Zoals survival-spelers weten heb ik vip++, maar wat sommigen niet weten is wat je er allemaal mee kunt doen, daar zijn de volgende manieren op gevonden: vragen, of kijken naar deze testimonial.

 

Vip++ is echt een aanrader, je hebt er meer rechten mee. Je kan veiliger spelen op survival door /dis aan te zetten. Ook is spa erg handig een berg is binnen een halfuur weg als je hard doorwerkt. Je krijgt een gele naam, dat ben je beter zichtbaar in de chat als je bijvoorbeeld een deal wil sluiten met iemand. Tussen allemaal users in ben je niet zichtbaar zonder rank, dus ben je beter zichtbaar. Mensen kijken ook tegen je op en dan vooral users, ze vragen je allemaal dingen alsof je een mod bent. Dat geeft ook een teken van macht. Ook kan je je rijkdom uitstralen door iets op je hoofd te hebben of op je rug met het command /hat onder deze tekst zet ik nog de commands die je kan gebruiken. Of je gaat naar www.torchcraft.nl/handboek. Zodra deze gefixt is. Ook kan je vliegen, dat is erg handig, met /fly aan krijg je geen falldamage en kan je dus makkelijker naar beneden komen. Vliegen blijft dezelfde snelheid hebben of je nou op land bent op of zee.

Dus ik zeg DOEN, koop Vip++ het maakt torchcraft zoveel makkelijker en door die donatie die jij, ja jij geeft, kan torchcraft nog langer blijven bestaan.

 

Zoals gezegd hier de commands:

*/fly: dit is dat je kan vliegen.

*/hat: zet een blok op je hoofd of op je rug.

*/dis: verander in een dier of mob, zo word je niet aangevallen door echte mobs.

*/spa: neem een pickaxe in je handen en typ /spa, dit hakt sneller dan creative.

*/tpa <naam>: ga naar iemand toe, degene naar wie je toe wilt moet wel toestemming geven. door dit command: /tpaccept of: /tpyes

/tpahere <naam>: laat iemand naar jou toekomen, degene waarvan jij wilt dat ie naar jou toe moet komen moet ook hier toestemming geven met het command: /tpaccept of: /tpyes.

 

Dat was het, dus koop Vip++ en survival en ongetwijfeld andere gamemodes gaan ej een stuk gemakkelijker af.

  • Leuk 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...